איך לבנות אתר לעסק שלכם

מאות אנשים כבר התחברו לקבוצות הוואטספ של תן-בוסט

איך לבנות אתר לעסק שלכם

אתר האינטרנט הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל עסק, כיוון שהוא משמש חלון הראווה שלו. באמצעות אתר אינטרנט מושקע ומקיף, מציגה כל חברה את תחומי הפעילות שלה כדי לרכוש עוד ועוד לקוחות.

בנייה של אתר אינטרנט

אנשי המקצוע שעוסקים בתחום בניית האתרים מבצעים בשלב החשיבה הראשוני סיעור מוחות עם מנהלי החברה כדי להבין כל פרט מהפעילות העסקית. הם עוברים על כל הרבדים הן המרכזיים והן השוליים, כיוון שהמטרה היא לכלול את כולם באתר. בהתאם לכך הם בונים את הקטגוריות ההגיוניות ביותר כדי שלגולשים יהיה קל לעבור מנושא לנושא ולקבל את כל המידע הרוחבי שלו.

תוכנות להקמת אתרים

אנשי המקצוע בוחנים אם להשתמש בתוכנות וויקס או וורדפרס כדי להקים אתרים. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן וותיקה מאד וחלק ניכר מתוך כלל האתרים הקיימים בארץ ובעולם בנויים באמצעות תוכנה זו שגם מאפשרת לבצע תחזוקה שוטפת, להוסיף וגם להוריד מידע.

וויקס היא מערכת ניהול תוכן שהשימוש בה החל רק לפני כמה שנים והמטרה הראשונית הייתה לאפשר לכל אדם להקים לעצמו אתר אינטרנט בדרך קלילה באמצעות תבניות אוטומטיות. עם הזמן גם בוני אתרים החלו להשתמש באופציה איכותית זו.

תוכנת וורדפרס

מי שמעוניין להקים בעצמו או בסיוע של אנשי מקצוע אתר אינטרנט שיקדם את עסקיו שואל מה זה wordpress כדי לקבל החלטה מהי מערכת ניהול התוכן הנכונה עבורו. היתרון של וורדפרס הוא בכך שיש לה מערכת בסיסית שהיא נוחה מאד לשימוש ולכן מתאימה לכל עסק וזאת ללא קשר לתחום העיסוק שלו. אפשר לבנות את התבניות המודולריות ולהתאים אותן באופן מושלם.

מעבר לכך אפשר להוסיף בכל עת פיצ'רים ייעודיים על פי הצורך הספציפי של בית העסק. המערכת מסוגלת לתקן פרצות באבטחה וגם באגים שנוצרים לאורך השימוש ובכך לאפשר לבצע עבודה תקינה של המערכת באמצעות פלטפורמה מקצועית זו. היכולת של מערכת זו היא לפעול בכשישים שפות ולכן קל מאד לתפעל אותה בכל העולם.

משפך דיגיטלי

השינויים המהותיים שעבר תחום השיווק והפרסום מאז כניסת הדיגיטל, יצרו חשיבה אחרת של אסטרטגיה שיווקית. אחת מהן היא קו חשיבה של משפך דיגיטלי אשר עושה סדר בכל ההתנהלות השיווקית של כל חברה. השימוש בשיטה זו פורס את כל העוגה השיווקית לפלחים בגדלים שונים והצוות השיווקי יחד עם הנהלת החברה מקבלים החלטה מהו הנתח התקציבי של כל אחת מהדרכים השיווקיות המוצעות לחברה, כיוון שההערכה היא שהן יהיו אפקטיביות ויניבו תוצאות חיוביות.

כך הם מחליטים מה יהיה התקציב עבור הפרסום ברשתות החברתיות, עבור פרסום מודעות בגוגל ועוד. הפעילות בשיטה זו כולל ארבעה שלבים אקוטיים, שלב המודעות לפעילות העסקית, שלב ההתעניינות במוצרים, שלב קבלת ההחלטה וביצוע ההזמנה בפועל באתר האינטרנט.

דילוג לתוכן