שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים

קישוט

תנו למומחה שיווק דיגיטלי לקחת את העסק שלכם קדימה! ירדן, יחד עם הצוות שלו, בונה אסטרטגיות שיווק שמזניקות עסקים קטנים וגדולים להצלחה מסחררת. אתם מקבלים שיווק חכם במחירים אטרקטיביים, ללא הסכמים כובלים – כשירדן הוא הקמפיינר שלכם, ולא אף אחד אחר.

קישוט
קישוט
קישוט
איש חתיך שיודע לעשות שיווק דיגיטלי לעסקים ברמה גבוהה

באיזה דרכים אנחנו עושים שיווק דיגיטלי לעסקים

הבחירה בתן-בוסט היא בחירה בטוחה

עלויות אטרקטיביות

עבודה מול פרילנסרים ולא מול סוכנות. כך נשמרת סביבת עבודה חסכונית. לכן, עלויות העבודה אצלנו נמוכות ביחס לסוכנויות שיווק.

אפקטיביות

עבדו מול תותח פרסום אחד.
חסכו את ה"טלפון שבור", פינג-פונג בין מחלקות, ואת העבודה שמתעכבת ולא נגמרת.

ללא הסכמים כובלים

אצלנו לא כובלים אתכם בהסכמים לכל החיים. אנחנו אוהבים לתת ללקוחותנו גמישות וביטחון.

ירדן הוא הקמפיינר שלך!

אתם יודעים בדיוק מי מרים ומנהל לכם את הקמפיין. לא צוות מתחלף ולא ידיים אנונימיות – אלא ירדן בעצמו, עם הניסיון, הידע וההשקעה האישית שלו בכל שלב.

לקוחות מספרים על תן-בוסט שיווק דיגיטלי לעסקים

5 כוכבים
decorative

הכירו את מנהל השיווק שלכם..

היי אני ירדן אבא לשני המקסימים תום ודניאל, נשוי באושר לנעמי ובעל תואר שני במנה"ס עם התמחות בשיווק באונ' אריאל. אני בעל ניסיון רב בשיווק דיגיטלי גם כעצמאי וגם כשכיר בעברי.

הקמתי את תן-בוסט במטרה לתת מענה לעסקים שרוצים קמפיינר "יד-ראשונה". אצלי בתן-בוסט אתם מקבלים ישירות ממני את העלאת הקמפיין וניהולו. המודל עבודה הזה שונה מסוכנויות אחרות שמעסיקות קמפיינרים שכירים לעבודה מול הלקוח.

 המודל מתאים מאוד לעסקים קטנים בזכות העובדה שמי שעושה את השיווק הוא one-man-show. לכן גם אם הידע שלכם מוגבל – אתם מגובים בידע הרחב שלי. בנוסף, העלויות נמוכות יותר כי אין עלויות תפעול גבוהות שנובעות מניהול משרד.

כמובן שזה מתאים גם לעסקים גדולים שרוצים לדעת מי הקמפיינר שלהם. לדעת שהוא לא מתחלף כל כמה ימים, ושיש לו אמביציה להצליח שהרי ההצלחה של הלקוחות,זו הצלחה אישית שלי. 

ירדן
קישוט

כן! אנחנו עושים גם שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים! ואפילו יש לנו כמה תובנות לשתף איתכם..

חשבו רגע, למי יש אתגר גדול יותר? האתגר השיווקי שעומד בפני בעל עסק קטן או האתגר השיווקי של בעל חברה גדולה?

לדעתנו שיווק של עסק קטן הוא מאתגר פי כמה וכמה לעסקים קטנים. הסיבות לכך הם שהעסקים הקטנים מגיעים עם תקציבים קטנים. כלומר, יש להם פחות מרווח לטעויות, ופחות יכולת לקחת את בעלי המקצוע הנכונים.

אם העלתם קמפיין, והקמפיין לא מוגדר נכון, ודף הנחיתה או האתר שלכם הוא לא אפקטיבי, ואתם לא מודדים המרות, ואתם עושים משפך קצר כשאתם בכלל צריכים משפך ארוך ועושים עוד ועוד טעויות אתם פשוט תשרפו כסף בפלטפורמות. ויחד עם הכסף יגמר לכם הכוח מתסכול ושיחות עם לידים לא רלוונטים. התרחיש הזה לא קורה אצל חברות גדולות אלא רק אצל עסקים קטנים.

אצלנו אחרי שמשאירים פרטים בטופס צור קשר, קובעים פגישה עם ירדן – מומחה לשיווק בעל תואר שני בתחום. משם אפשר לרוץ לפי התקציב שלכם, ולפי היכולות שלכם כשהמטרה המשותפת שלנו היא כמובן שתגדלו אצלנו ממסלולי שיווק בסיסיים ומוגבלים – למסלולי שיווק מתקדמים עד שתגשימו את כל החלומות העסקיים שלכם. 

שאלות נפוצות בשיווק דיגיטלי לעסקים

קישוט

שיווק דיגיטלי לעסקים כולל 4 מרכיבים חיוניים.
אתר אינטרנט (תדמית או איקומרס) |  קידום ממומן | יצירת תוכן ברשתות | קידום אורגני בגוגל. כל אלה יחד מייצרים נוכחות דיגיטלית מלאה שיוצרת חשיפה גבוהה. החוק הראשון בשיווק הוא "חשיפה מביאה מכירות", לכן בשיווק דיגיטלי המטרה הראשונה היא ליצור נוכחות דיגיטלית. בנוסף, יש גם פרמטר שלוקחים בחשבון והוא קהל היעד שאליו נרצה לכוון. אחד הכוחות העיקריים והחזקים ביותר של השיווק הדיגיטלי על פני השיווק המסורתי הוא היכולת לכוון לקהל יעד ספציפי!

הטעות הראשונה היא חוסר במיתוג מקצועי במטרה לחסוך כסף. כשיוצרים נוכחות דיגיטלית המיתוג מושרש חזק בכל הנכסים הדיגיטליים של העסק, וגם פיזית בשילוט, חולצות עובדים, כרטיסי ביקור וכדומה. לאחר מכן, קשה לתקן, קשה לחזור לאחור ולמתג מחדש – זה דורש יותר כסף, יותר השקעה של זמן ולכן כדאי מראש לעשות מיתוג מקצועי.

הטעות השנייה היא הימנעות מבנייה של אתר אינטרנט או בנייה עצמית של אתר במטרה לחסוך. אתר אינטרנט הוא סוכן מכירות 24/7 של העסק. כשהוא בנוי נכון וטוב הוא מייצר לעסק יותר מכירות. בנוסף, הוא גם תומך במכירה כשניתן לשלוח את הלקוח הפוטנציאלי לדפים ספציפיים באתר שמסייעים להתהליך המכירה כמו דפי הסבר על מוצר, דף של המלצות וכדומה. אם לא עושים נכון הוא לא מביא ערך במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב הוא מרחיק לקוחות.

הטעות השלישית היא הישענות על פלטפורמה שיווקית אחת בלבד לדוגמא "קידום ממומן ברשתות החברתיות" בלבד. או "קידום אתרים SEO" בלבד. זה מייצר תלות בצינור שיווקי אחד וגם נוצר מצב שחלק גדול מקהל היעד שלך פשוט לא רואה אותך.

שיווק דיגיטלי לעסק יחד עם שיווק מסורתי כמו חלוקת פלאיירים, תלי-דלת, שילוט חוצות ושיתופי פעולה בין עסקים היא דרך מצויינת וחשובה לקידום העסק שלך. כדאי לנסות דרכים שונות לשיווק כי אין דרך טובה יותר מאשר ניסוי וטעייה.

זו טעות נפוצה אצל הרבה בעלי עסקים שכל אחד יכול לעשות שיווק דיגיטלי. כשאנחנו נחשפים לחשבונות הפרסום של לקוחותנו אנחנו מגלים טעויות רבות שנעשו בדרך ושרפו אלפי שקלים ללקוח כשניסה לקדם בעצמו את העסק. בקידום ממומן ישנה חשיבות גבוהה לקריאייטיב, לדף נחיתה, לכלי מעקב (פיקסלים), להגדרות הקמפיין, לטרגוט הקמפיין ועוד ועוד. מלבד כל זה, קידום ממומן הוא רק חלק קטן בפאזל ומומלץ לקחת חבילה מקיפה שכוללת יותר כלים שיווקיים.

אז מזה הריבאונד הזה בעצם?
כשמפרסמים מודעת PPC לקהל יעד מסוים, המודעה הפרסומית מוצגת למשתמש שמתעניין במודעה ומייצר איתה מעורבות. האירוע הזה מייצר אפקט ריבאונד שהוא כביכול נגדך כי מעתה, מפרסמים רבים באותו התחום כמו שלך יחשפו לאותו המשתמש. 

לדוגמא: גנן פירסם מודעה בפייסבוק במסגרת קמפיין "הקמת גינות" לקהל יעד באיזור המרכז. אבי מתל אביב לחץ על המודעה ובכך הראה לפייסבוק התעניינות בגננים מאיזור המרכז. מאותו היום אבי יקבל עוד מודעות של גננים שנותנים שירות באיזור המרכז של הקמת גינות – זה הריבאונד.

לאחרונה יש בעלי עסקים שבגלל האפקט ריבאונד מחליטים לצאת מהתחרות על המשתמש בפלטפורמה הרלוונטית. את הריבאונד אי אפשר להפסיק אבל על ידי טרגוט נכון, הצעה עסקית נכונה, מסרים משכנעים וניהול קמפיינים אסטרטגיים, מפרסמים יכולים לייעל את מאמצי ה-PPC שלהם ולשפר את ההחזר הכולל על ההשקעה.

לעשות את הטרנדים השונים שמגיחים לחיינו מידי פעם הוא לא הכרח בשיווק דיגיטלי של עסק! 
אם יש לך רעיון, זמן ורצון לעשות את הטרנד הזה אז בסדר גמור. יחד עם זאת, זה ממש לא חיוני בשיווק.

קידום אתר בגוגל נקרא בשפה המקצועית SEO. הכוונה היא לקדם אותו אורגנית לעמוד הראשון – כי מי שבעמוד השני פשוט לא קיים. 

בעקרון יש שלוש יסודות עיקריים במטרה להתקדם בגוגל: אתר מהיר ובנוי נכון, תוכן איכותי ומקורי, הפניות לאתר מרחבי הרשת.

גוגל אדס זה הממשק שבו מפרסמים מודעות פרסומיות באמצעות הכלים של גוגל. זה משתייך לקטגוריה של "קידום ממומן" ולא ל"קידום אורגני". 

דרך גוגל אדס ניתן לפרסם  בתשלום לפי קליק במנוע החיפוש של גוגל, ביוטיוב, ובאתרים שונים שגוגל עובד איתם (גם באתרי חדשות מובילים).

פרסום ממומן בפייסבוק יש אפשרות לעשות דרך פתיחת חשבון מודעות עצמאי – הדרך הפחות מקצועית. הדרך הטובה ביותר היא ליצור פורטפוליו עסקי ב"מטא" דרך הלינק הזה. לחבר את כל הנכסים הדיגטליים של מטא אליו: דף פייסבוק עסקי, אינסטגרם עסקי, וואטספ עסקי, פיקסלים למדידה, חשבון מודעות – ומשם לפרסם. 

חשוב לזכור – זה נראה פשוט לאנשים טכניים אבל יש ניואנסים שמשפרים תוצאות, וחוסכים המון כסף.

בשביל לפרסם פרסום ממומן באינסטגרם –  הדרך הטובה ביותר היא ליצור פורטפוליו עסקי ב"מטא" דרך הלינק הזה. לחבר את כל הנכסים הדיגטליים של מטא אליו: דף פייסבוק עסקי, אינסטגרם עסקי, וואטספ עסקי, פיקסלים למדידה, חשבון מודעות – ומשם לפרסם. 

חשוב לזכור – זה נראה פשוט לאנשים טכניים אבל יש ניואנסים שמשפרים תוצאות, וחוסכים המון כסף.

קישוט