שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים

תנו למומחה שיווק דיגיטלי לקחת את העסק שלכם קדימה! ירדן, יחד עם הצוות שלו, בונה אסטרטגיות שיווק שמזניקות עסקים קטנים וגדולים להצלחה מסחררת. אתם מקבלים שיווק חכם במחירים אטרקטיביים, ללא הסכמים כובלים – כשירדן הוא הקמפיינר שלכם, ולא אף אחד אחר.




באיזה דרכים אנחנו עושים שיווק דיגיטלי לעסקים
הבחירה בתן-בוסט היא בחירה בטוחה
עלויות אטרקטיביות
עבודה מול פרילנסרים ולא מול סוכנות. כך נשמרת סביבת עבודה חסכונית. לכן, עלויות העבודה אצלנו נמוכות ביחס לסוכנויות שיווק.
אפקטיביות
עבדו מול תותח פרסום אחד.
חסכו את ה"טלפון שבור", פינג-פונג בין מחלקות, ואת העבודה שמתעכבת ולא נגמרת.
ללא הסכמים כובלים
אצלנו לא כובלים אתכם בהסכמים לכל החיים. אנחנו אוהבים לתת ללקוחותנו גמישות וביטחון.
ירדן הוא הקמפיינר שלך!
אתם יודעים בדיוק מי מרים ומנהל לכם את הקמפיין. לא צוות מתחלף ולא ידיים אנונימיות – אלא ירדן בעצמו, עם הניסיון, הידע וההשקעה האישית שלו בכל שלב.
לקוחות מספרים על תן-בוסט שיווק דיגיטלי לעסקים

Irina Gurevich

ירדן מקצוען, יעיל, יסודי, מחוייב, נותן יחס אישי ואכפתי לאורך כל הדרך. נעים לתקשר איתו והחשוב מכל שיש תוצאות. מומלץ בחום
קורל בן זקן

עשה לי מיתוג שלם לעסק, ומאז הוא המעצב הקבוע שלי. מתייעצת איתו בכל שינוי מהקטן ועד הגדול והוא סבלני ומקצועי מאוד!
Rakefet S

איזה כיף כזה שרות מדהים. כמה כשרון באדם אחד.
ניב כהן

אני רוצה להחמיא ולומר שרמת הקשב, האכפתיות, והנתינה מאוד נעימה.
Noam kadosh

ירדן ממש מקצועי, אני לא מגיעה מהעולם הזה והוא עזר לי מאוד …אין עלייך אלוף! מרוצה וממליצה מאוד
noam tiram

ירדן מקצועי מאוד והציג יצירתיות רבה בתחום השיווק הדיגיטלי. תודה רבה ירדן !
Eden

ירדן היה סבלני, מקצועי ונתן לי שירות מדהים! כיף לדעת שעוד יש עסקים כאלה אדיבים ממליצה בחום!
שיר קנול

יעשה לי עבודה מעולה תוך כדי הקשבה מסורה לכל צרכיי! תודה רבה לך, אלוף!!
דפנה לבנון

ירדן עיצב לי לוגו בצורה הכי מקצועית שיש , תוך הקשבה לצרכים שלי , שאילת השאלות הנכונות והכוונה מדויקת שתוביל אותנו ללוגו הנכון.
itay meir

מקצוען אמיתי , ענה לכל דרישותי בעדיבות ומסירות , בהחלט נמשיך לעבוד ביחד !
aviv smadar

שירותי, אדיב וסבלני! אני מרוצה מאוד!!
michal m

רמה גבוהה ושירות 10 אדיב ומקצועי.
mark ackerman

ירדן ביצע עבודה מעולה, נתן מעצמו 200%, מאוד מרוצה.
osher cohen

נהדר!
קארין אסרף

תודה רבה על שירות מדהים
yakov asraf

שירות מצויין ומהיר !!!!
הכירו את מנהל השיווק שלכם..
היי אני ירדן אבא לשני המקסימים תום ודניאל, נשוי באושר לנעמי ובעל תואר שני במנה"ס עם התמחות בשיווק באונ' אריאל. אני בעל ניסיון רב בשיווק דיגיטלי גם כעצמאי וגם כשכיר בעברי.
הקמתי את תן-בוסט במטרה לתת מענה לעסקים שרוצים קמפיינר "יד-ראשונה". אצלי בתן-בוסט אתם מקבלים ישירות ממני את העלאת הקמפיין וניהולו. המודל עבודה הזה שונה מסוכנויות אחרות שמעסיקות קמפיינרים שכירים לעבודה מול הלקוח.
המודל מתאים מאוד לעסקים קטנים בזכות העובדה שמי שעושה את השיווק הוא one-man-show. לכן גם אם הידע שלכם מוגבל – אתם מגובים בידע הרחב שלי. בנוסף, העלויות נמוכות יותר כי אין עלויות תפעול גבוהות שנובעות מניהול משרד.
כמובן שזה מתאים גם לעסקים גדולים שרוצים לדעת מי הקמפיינר שלהם. לדעת שהוא לא מתחלף כל כמה ימים, ושיש לו אמביציה להצליח שהרי ההצלחה של הלקוחות,זו הצלחה אישית שלי.


כן! אנחנו עושים גם שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים! ואפילו יש לנו כמה תובנות לשתף איתכם..
חשבו רגע, למי יש אתגר גדול יותר? האתגר השיווקי שעומד בפני בעל עסק קטן או האתגר השיווקי של בעל חברה גדולה?
לדעתנו שיווק של עסק קטן הוא מאתגר פי כמה וכמה לעסקים קטנים. הסיבות לכך הם שהעסקים הקטנים מגיעים עם תקציבים קטנים. כלומר, יש להם פחות מרווח לטעויות, ופחות יכולת לקחת את בעלי המקצוע הנכונים.
אם העלתם קמפיין, והקמפיין לא מוגדר נכון, ודף הנחיתה או האתר שלכם הוא לא אפקטיבי, ואתם לא מודדים המרות, ואתם עושים משפך קצר כשאתם בכלל צריכים משפך ארוך ועושים עוד ועוד טעויות אתם פשוט תשרפו כסף בפלטפורמות. ויחד עם הכסף יגמר לכם הכוח מתסכול ושיחות עם לידים לא רלוונטים. התרחיש הזה לא קורה אצל חברות גדולות אלא רק אצל עסקים קטנים.
אצלנו אחרי שמשאירים פרטים בטופס צור קשר, קובעים פגישה עם ירדן – מומחה לשיווק בעל תואר שני בתחום. משם אפשר לרוץ לפי התקציב שלכם, ולפי היכולות שלכם כשהמטרה המשותפת שלנו היא כמובן שתגדלו אצלנו ממסלולי שיווק בסיסיים ומוגבלים – למסלולי שיווק מתקדמים עד שתגשימו את כל החלומות העסקיים שלכם.
שאלות נפוצות בשיווק דיגיטלי לעסקים

כיצד שיווק דיגיטלי לעסקים יכול לעזור ביצירת לידים ובהגדלת המכירות שלי?
שיווק דיגיטלי לעסקים כולל 4 מרכיבים חיוניים.
אתר אינטרנט (תדמית או איקומרס) | קידום ממומן | יצירת תוכן ברשתות | קידום אורגני בגוגל. כל אלה יחד מייצרים נוכחות דיגיטלית מלאה שיוצרת חשיפה גבוהה. החוק הראשון בשיווק הוא "חשיפה מביאה מכירות", לכן בשיווק דיגיטלי המטרה הראשונה היא ליצור נוכחות דיגיטלית. בנוסף, יש גם פרמטר שלוקחים בחשבון והוא קהל היעד שאליו נרצה לכוון. אחד הכוחות העיקריים והחזקים ביותר של השיווק הדיגיטלי על פני השיווק המסורתי הוא היכולת לכוון לקהל יעד ספציפי!
מהן הטעויות הנפוצות שיש להימנע מהן בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים?
הטעות הראשונה היא חוסר במיתוג מקצועי במטרה לחסוך כסף. כשיוצרים נוכחות דיגיטלית המיתוג מושרש חזק בכל הנכסים הדיגיטליים של העסק, וגם פיזית בשילוט, חולצות עובדים, כרטיסי ביקור וכדומה. לאחר מכן, קשה לתקן, קשה לחזור לאחור ולמתג מחדש – זה דורש יותר כסף, יותר השקעה של זמן ולכן כדאי מראש לעשות מיתוג מקצועי.
הטעות השנייה היא הימנעות מבנייה של אתר אינטרנט או בנייה עצמית של אתר במטרה לחסוך. אתר אינטרנט הוא סוכן מכירות 24/7 של העסק. כשהוא בנוי נכון וטוב הוא מייצר לעסק יותר מכירות. בנוסף, הוא גם תומך במכירה כשניתן לשלוח את הלקוח הפוטנציאלי לדפים ספציפיים באתר שמסייעים להתהליך המכירה כמו דפי הסבר על מוצר, דף של המלצות וכדומה. אם לא עושים נכון הוא לא מביא ערך במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב הוא מרחיק לקוחות.
הטעות השלישית היא הישענות על פלטפורמה שיווקית אחת בלבד לדוגמא "קידום ממומן ברשתות החברתיות" בלבד. או "קידום אתרים SEO" בלבד. זה מייצר תלות בצינור שיווקי אחד וגם נוצר מצב שחלק גדול מקהל היעד שלך פשוט לא רואה אותך.
כיצד אוכל לשלב שיווק דיגיטלי עם מאמצי שיווק מסורתיים?
שיווק דיגיטלי לעסק יחד עם שיווק מסורתי כמו חלוקת פלאיירים, תלי-דלת, שילוט חוצות ושיתופי פעולה בין עסקים היא דרך מצויינת וחשובה לקידום העסק שלך. כדאי לנסות דרכים שונות לשיווק כי אין דרך טובה יותר מאשר ניסוי וטעייה.
האם כדאי לי לעשות שיווק דיגיטלי בעצמי?
זו טעות נפוצה אצל הרבה בעלי עסקים שכל אחד יכול לעשות שיווק דיגיטלי. כשאנחנו נחשפים לחשבונות הפרסום של לקוחותנו אנחנו מגלים טעויות רבות שנעשו בדרך ושרפו אלפי שקלים ללקוח כשניסה לקדם בעצמו את העסק. בקידום ממומן ישנה חשיבות גבוהה לקריאייטיב, לדף נחיתה, לכלי מעקב (פיקסלים), להגדרות הקמפיין, לטרגוט הקמפיין ועוד ועוד. מלבד כל זה, קידום ממומן הוא רק חלק קטן בפאזל ומומלץ לקחת חבילה מקיפה שכוללת יותר כלים שיווקיים.
ידוע שיש אפקט של "ריבאונד" בשיווק דיגיטלי בפייסבוק ובאינסטגרם - האם עדיין מומלץ לפרסם שם?
אז מזה הריבאונד הזה בעצם?
כשמפרסמים מודעת PPC לקהל יעד מסוים, המודעה הפרסומית מוצגת למשתמש שמתעניין במודעה ומייצר איתה מעורבות. האירוע הזה מייצר אפקט ריבאונד שהוא כביכול נגדך כי מעתה, מפרסמים רבים באותו התחום כמו שלך יחשפו לאותו המשתמש.
לדוגמא: גנן פירסם מודעה בפייסבוק במסגרת קמפיין "הקמת גינות" לקהל יעד באיזור המרכז. אבי מתל אביב לחץ על המודעה ובכך הראה לפייסבוק התעניינות בגננים מאיזור המרכז. מאותו היום אבי יקבל עוד מודעות של גננים שנותנים שירות באיזור המרכז של הקמת גינות – זה הריבאונד.
לאחרונה יש בעלי עסקים שבגלל האפקט ריבאונד מחליטים לצאת מהתחרות על המשתמש בפלטפורמה הרלוונטית. את הריבאונד אי אפשר להפסיק אבל על ידי טרגוט נכון, הצעה עסקית נכונה, מסרים משכנעים וניהול קמפיינים אסטרטגיים, מפרסמים יכולים לייעל את מאמצי ה-PPC שלהם ולשפר את ההחזר הכולל על ההשקעה.
יש טרנד חדש באינסטגרם-טיקטוק, האם עליי לבצע אותו כחלק מהשיווק עסק שלי?
לעשות את הטרנדים השונים שמגיחים לחיינו מידי פעם הוא לא הכרח בשיווק דיגיטלי של עסק!
אם יש לך רעיון, זמן ורצון לעשות את הטרנד הזה אז בסדר גמור. יחד עם זאת, זה ממש לא חיוני בשיווק.
איך מקדמים אתר בגוגל
קידום אתר בגוגל נקרא בשפה המקצועית SEO. הכוונה היא לקדם אותו אורגנית לעמוד הראשון – כי מי שבעמוד השני פשוט לא קיים.
בעקרון יש שלוש יסודות עיקריים במטרה להתקדם בגוגל: אתר מהיר ובנוי נכון, תוכן איכותי ומקורי, הפניות לאתר מרחבי הרשת.
מה זה גוגל אדס
גוגל אדס זה הממשק שבו מפרסמים מודעות פרסומיות באמצעות הכלים של גוגל. זה משתייך לקטגוריה של "קידום ממומן" ולא ל"קידום אורגני".
דרך גוגל אדס ניתן לפרסם בתשלום לפי קליק במנוע החיפוש של גוגל, ביוטיוב, ובאתרים שונים שגוגל עובד איתם (גם באתרי חדשות מובילים).
איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק
פרסום ממומן בפייסבוק יש אפשרות לעשות דרך פתיחת חשבון מודעות עצמאי – הדרך הפחות מקצועית. הדרך הטובה ביותר היא ליצור פורטפוליו עסקי ב"מטא" דרך הלינק הזה. לחבר את כל הנכסים הדיגטליים של מטא אליו: דף פייסבוק עסקי, אינסטגרם עסקי, וואטספ עסקי, פיקסלים למדידה, חשבון מודעות – ומשם לפרסם.
חשוב לזכור – זה נראה פשוט לאנשים טכניים אבל יש ניואנסים שמשפרים תוצאות, וחוסכים המון כסף.
איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם
בשביל לפרסם פרסום ממומן באינסטגרם – הדרך הטובה ביותר היא ליצור פורטפוליו עסקי ב"מטא" דרך הלינק הזה. לחבר את כל הנכסים הדיגטליים של מטא אליו: דף פייסבוק עסקי, אינסטגרם עסקי, וואטספ עסקי, פיקסלים למדידה, חשבון מודעות – ומשם לפרסם.
חשוב לזכור – זה נראה פשוט לאנשים טכניים אבל יש ניואנסים שמשפרים תוצאות, וחוסכים המון כסף.
