שיווק דיגיטלי לעסקים
אנחנו נותנים שירות על בסיס הצלחה ותוצאות
אנחנו נותנים שירות על בסיס הצלחה ותוצאות
כן, שמעתם נכון. אנחנו נותנים שירות על בסיס הצלחה ותוצאות. כלומר, ללא חוזים שנועלים אותכם לטווח ארוך. לא הצלחנו לספק לכם תוצאות רצויות? אתם חופשיים לעזוב בכל עת. מעוניינים בשיחת ייעוץ חינם עם מומחה שיווק? קבלו כבר היום את הכלים המדויקים להצליח. אנחנו עושים שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים בצורה מותאמת לעסק בכל הדרכים האפקטיביות.
באיזה דרכים אנחנו עושים שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים
קיצור הדרך שלך להגדלת הכנסות!
קמפיין מסוג זה הוא הקמפיין הפשוט והנפוץ ביותר לשימוש. מדובר על מודעות תמונה או וידאו שמוצגות בפייסבוק או גוגל למשתמשי רשת פוטנציאלים. הצד שלנו יהיה אחראי על הפקת המודעות כולל קריאייטיב, טקסטים, דפי נחיתה לקליטת לידים, הטמעת הקמפיין בפלטפורמה הנכונה. כשאנחנו עוסקים בשיווק אתם תהיו חופשיים לעסוק במכירות, שירות ופיתוח עסקי. כך, כל צד עושה את הדבר שהוא מבין הכי טוב. היתרון של קמפיין PPC הוא שאפשר להעלותו במהירות ולראות תוצאות תוך מספר ימים. יותר חשיפה, יותר קליקים, יותר לידים!עסק יקר, נא שפר הופעתך!
אתר אינטרנט הוא איש המכירות 24/7 שלך, זה שמציג את המוצרים והשירותים שלך - בצורה מסודרת וברורה. הוא גם זה שיצור את הרושם הראשוני לגבי העסק שלך כי הוא המפגש הראשון של הלקוח איתך. לכן, אם יש לך אתר אינטרנט שלא בנוי נכון או לא בנוי בצורה אסתטית זה בהכרח פוגע לך במכירות. וחמור מכך, אם אין לך אתר בכלל אז איך ציפית לגדול? הגיע הזמן לבנות אתר אינטרנט מקצועי, יפה, בטוח,מהיר ומוכר שיגדיל לך מכירות. בלי אתר אינטרנט אין ביטחון ללקוחות פוטנציאלים לרכוש ממך. זה חיוני לעסק בכל גודל, אז לא הגיע הזמן?מיועד רק למי שאוהב להיות ראשון
תנו לנו אתר ומילת מפתח ואנחנו נעשה את היתר. כן, אנחנו יודעים לקדם בגוגל ויש לנו שיטות מוכחות להיות בין הראשונים בעמוד בגוגל. זה צעד משלים לשיווק PPC לעסק. אז למה אתם מחכים? קידום אתרים חיוני לעסקים שרוצים למשוך יותר לקוחות, לשפר את הנראות באינטרנט, לבנות אמינות, ובסופו של דבר להצמיח את העסק שלהם בעידן הדיגיטלי. למרות שזה דורש זמן, והשקעה כספית היתרונות ארוכי הטווח של קידום אתרים הופכים אותו לחובה עבור כל עסק רציני שחושב על העתידשיהיה לך קל למכור..
דפי הנחיתה שלנו נועדו למשוך תשומת לב, לספר סיפור משכנע, ולדחוף את המבקרים לפעולה. הם כלי הנשק הדיגיטלי שלנו. בין אם מדובר בהרשמה, ביצוע רכישה או השארת פרטי קשר, אנחנו כאן כדי להפוך קליקים להמרות בעלות ערך. דפי הנחיתה שלנו הם כמו קופידון שיורה חיצים על המבקרים ומדליקים אהבה (המרה!). דף נחיתה נועד לשרת קמפיין ספציפי, לכן כאשר בונים דף נחיתה צריך כבר להבין איזה קמפיין הוא ישרת - האם עבור מוצר? סל מוצרים? או אולי בכלל עבור הרשמה לניוזלטר? בואו נחשוב אסטרטגית יחד!למה כדאי לקחת פרילנסר לשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים
עלויות נוחות
אנחנו פרילנסרים שעובדים מהבית ושומרים על סביבת עבודה חסכונית כך שעלויות העבודה אצלנו נמוכות ביחס לסוכנויות אחרות.
אפקטיביות
עבדו מול תותח פרסום אחד,
one man show. חסכו כך את ה"טלפון שבור" ואת העבודה שמתעכבת ולא נגמרת.
זמינות
אצלנו לא סוגרים את המשרד ב 17:00, אנחנו זמינים בשעות שהן לא אופייניות לסוכנויות אחרות.
לקוחות מספרים על תן-בוסט
Irina Gurevich
ירדן מקצוען, יעיל, יסודי, מחוייב, נותן יחס אישי ואכפתי לאורך כל הדרך. נעים לתקשר איתו והחשוב מכל שיש תוצאות.
מומלץ בחום
קורל בן זקן
עשה לי מיתוג שלם לעסק, ומאז הוא המעצב הקבוע שלי. מתייעצת איתו בכל שינוי מהקטן ועד הגדול והוא סבלני ומקצועי מאוד!
Rakefet S
איזה כיף כזה שרות מדהים. כמה כשרון באדם אחד.
ניב כהן
אני רוצה להחמיא ולומר שרמת הקשב, האכפתיות, והנתינה מאוד נעימה.
Noam kadosh
ירדן ממש מקצועי, אני לא מגיעה מהעולם הזה והוא עזר לי מאוד …אין עלייך אלוף! מרוצה וממליצה מאוד
noam tiram
ירדן מקצועי מאוד והציג יצירתיות רבה בתחום השיווק הדיגיטלי. תודה רבה ירדן !
Eden
ירדן היה סבלני, מקצועי ונתן לי שירות מדהים! כיף לדעת שעוד יש עסקים כאלה אדיבים ממליצה בחום!
שיר קנול
יעשה לי עבודה מעולה תוך כדי הקשבה מסורה לכל צרכיי! תודה רבה לך, אלוף!!
דפנה לבנון
ירדן עיצב לי לוגו בצורה הכי מקצועית שיש , תוך הקשבה לצרכים שלי , שאילת השאלות הנכונות והכוונה מדויקת שתוביל אותנו ללוגו הנכון.
itay meir
מקצוען אמיתי , ענה לכל דרישותי בעדיבות ומסירות , בהחלט נמשיך לעבוד ביחד !
aviv smadar
שירותי, אדיב וסבלני! אני מרוצה מאוד!!
michal m
רמה גבוהה ושירות 10 אדיב ומקצועי.
mark ackerman
ירדן ביצע עבודה מעולה, נתן מעצמו 200%, מאוד מרוצה.
osher cohen
נהדר!
קארין אסרף
תודה רבה על שירות מדהים
yakov asraf
שירות מצויין ומהיר !!!!
חבילת שיווק דיגיטלי לעסקים
חיפשת חבילת שיווק דיגיטלי מקיפה לעסק?
ט-ד-א-ם! החבילה הבאה היא בדיוק בשבילך!
חיפשת חבילת שיווק דיגיטלי מקיפה לעסק?
ט-ד-א-ם! החבילה הבאה היא בדיוק בשבילך!
קמפיין ממומן ברשתות
ניהול קמפיין ממומן בתקציב פרסום של עד 10 אלף ש"ח!
קידום אתרים אורגני בגוגל
קידום אתרים שיחזק את העסק שלך לטווח הארוך!
דוח חודשי ואנליטיקות
קבלו החלטות שיווקיות ועסקיות על בסיס נתונים
אנחנו עושים גם שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים!
שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים – איך משקיעים בזה נכון
אנחנו יודעים איך זה להיות עסק קטן ומבולבל שמקבל המון מסרים "איך לפתח את העסק תוך 30 יום בלבד" או "איך לעבור מחמש ספרות לשש ספרות תוך שבוע". ההמלצה שלנו היא לא להתפתות לכל מיני פרסומים מהסוג הזה של מנטורים כאלה ואחרים. במקום לקחת מנטור לעסק או לרכוש איזה קורס עצרו רגע וחשבו מה באמת יכול לסייע לעסק לגדול. חשבו איפה הכי נכון להשקיע את הכסף שלכם. שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים זה PPC, זה אתר אינטרנט, זה SEO, זה רשתות חברתיות, זה ויז'ואל מהמם וטקסטים חריפים. את כל אלו תוכלו לקבל אצלנו בצורה המקצועית ביותר.
האם עסקים קטנים צריכים ביצועיסטים או מנטורים?
הרי, שום מנטור או קורס שתרכשו לא יוכלו לעזור במיתוג העסק, בבניית אתר, בקידום ממומן או בקידום אורגני. לכל אלו צריך איש מקצוע Hands On שממש יושב על המחשב ועושה שיווק דיגיטלי לעסקים. בלי כל אלה גם אם תיקחו עשרים מנטורים ותרכשו 100 ספרים על ניהול עסק לא תוכלו להתקדם ולגדול. בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים צריך נוכחות חזקה יחד עם ניראות מדהימה שלא משאירה ספק לגבי איכותו של העסק. זה בדיוק מה שאנחנו יודעים לעשות.
אז מה תקבלו בתן-בוסט?
פרילנסר מקצוען שיהיה איש השיווק שרציתם לצדכם. למה כדאי דווקא פרילנסר? כי זה יותר נגיש, יותר זמין, זמני עבודה קצרים והעלויות נמוכות יותר מכל סוכנות שיווק אחרת. אפשר לבחור בין חבילות מקיפות (360) לבין מוצרים בודדים ומשלימים שיש צורך בהם. רוצים הצעת מחיר LIVE? שלחו הודעה עכשיו ונשמח לעזור.
קבלו 3 טיפים חיוניים בשיווק דיגיטלי לעסקים
בחלק זה אתן לכם טיפים מקצועיים לשיווק דיגיטלי לעסקים שיחסכו לכם כסף (מתאים לכל גודל של עסק!). יהיו אלה הטיפים הכי חשובים בעיני שלצערי לא תמיד אתם שמים לב אליהם.אגב, שימו לב שבתחתית העמוד תוכלו להשאיר פרטים ולקבל ייעוץ חינם ממומחה לשיווק בוגר תואר שני עם התמחות בשיווק – זה חינם, כסף וגם אולי יעזור לכם 😉
1. כשעושים שיווק דיגיטלי לעסקים חייב לבצע את זה בכמה צינורות שיווק!
להעלות קמפיין אחד במטא (פייסבוק ואינסטגרם) זה לא מספיק. צריך לרוץ על כמה שיותר צינורות שיווק דיגיטליים – פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טאבולה, אאוטבריין, גוגל, יוטיוב, פינטרסט, לעיתים אפילו לינקדאין יתאים לך.
הסיבות הן כדלקמן. ראשית, כאשר מעלים תקציב לקמפיין בפלטפורמה מסויימת אז ככל שנוסיף יותר תקציב התמורה היא תמורה פוחתת. להמחשה: יכול להיות שבקמפיין בגוגל בתקציב פרסום של 100 ש"ח יומי נקבל 10 לידים. ואם נוסיף עוד 100 ש"ח לאותו הקמפיין נקבל רק עוד 5 לידים – זו המשמעות של תמורה פוחתת.
שנית, הרבה פעמים שינויים באלגוריתם של פלטפורמה מסוימת יגרמו לירידה משמעתיות בכמות הלידים. ודבר אחרון, ככל שיראו אותכם ביותר פלטפורמות, ירגישו שיותר מכירים אתכם ויתנו בכם יותר אמון.
2. בצעו קידום אתרים SEO כמה שיותר מהר בראשית הדרך
בקידום אתרים לזמן יש משמעות. תוצאות בד"כ רואים רק אחרי חצי שנה ומעלה (כמובן בהתאם לביטוי – יש ביטויים שניתן להתברג אליהם ראשונים בגוגל כבר ביום הראשון אחרי שעלו אבל הם מן הסתם ביטויים לא משמעותיים). ככל שתתחילו בהקדם כך תיצרו תשתית שיווקית של לידים אורגניים שכידוע ללידים אורגניים הרבה יותר קל למכור – מכיוון שהם מגיעים פחות סקפטיים למכירה.
3. תנו לכסף שלכם לעבוד עבורכם בהשקעה נכונה - שיווק מקצועי לעסקים.
העסק שלכם הוא ההשקעה הכי גדולה שיש כרגע בחייכם, חשוב להשקיע כסף בשיווק מקצועי. המקצועיות של המשווק שלכם תתן לכם שקט וזו תהיה ההשקעה הכי מניבה שעשיתם. הנה נקודה חשובה מאוד וקשורה ישירות: בחרתם כבר משווק? חתמתם חוזה ואתם רצים איתו קדימה? תנו לו לעבוד. נסו להתערב כמה שפחות בשיקולים המקצועיים שהוא עושה כי בחרתם בו לא רק בשביל עבודת הידיים שלו אלא גם לעבודת החשיבה שלו.
שיווק דיגיטלי לעסקים - מה חשוב לדעת לפני שמתחילים
לרוב, מומלץ מאוד להתחיל קמפיין ממומן דווקא בגוגל
שימו לב שזה לא נכון תמידית – אבל כך זה בד"כ לעסקים קטנים. הסיבה לזה היא שבקמפיין חיפוש בגוגל יש למשתמשים שמחפשים את השירות – כוונה גבוהה לרכישה. הכוונה הזו תשרת אותכם היטב כשהליד יעבור מהצינור השיווקי לצינור המכירתי, כלומר אליכם. יהיה לכם הרבה יותר קל למכור לו את מה שאתם מציעים כי הוא בעצמו חיפש את זה בגוגל וזה לא סתם קפץ לו באינטרנט.
השקיעו בלוגו ומיתוג
רבים מהעסקים שאני עובד איתם מגיעים לבנות קמפיינים עם לוגו שרכשו במסגרת עבודה לא מקצועית (שלרוב עלותה זולה מאוד). הדבר מייצר קושי לעבוד עם הלוגו, עם הצבעים שלו, עם הגדלים וההתאמה שלו למסכים שונים, עם המסר שהוא מעביר. חשוב לעבוד על הלוגו והמיתוג אצל מישהו מיומן.
תתעדפו שירות קידום אתרים SEO על פני ניהול סושיאל
התמורה של ניהול והעלאת תכנים בסושיאל היא נמוכה מאוד עבורכם. תנו לי לחזור על זה שוב פעם אבל בדרך טיפה שונה; כשאתם לוקחים סוכנות שתיצור לכם תכנים ותעלה לסושיאל זה כמעט ולא מועיל עבורכם. עכשיו אסביר ואנמק. הרעיון מאחורי הרשתות החברתיות והתכנים שמעלים בהם הוא ליצור תכנים ויראליים. סוכנות טובה יכולה לעשות את זה עבורכם ולהצליח בכך במידה מסוימת אבל זה יקר מאוד, סופר ריסקי ולא תמיד יעיל.
א. זה יקר כי צריך לטובת זה ימי צילום שעולים הרבה כסף, וצריך ליצור סרטונים בתדירות גבוהה כי החשיפה שלהם מתרסקת תוך מספר ימים בודדים.
ב. זה ריסקי כי הרבה פעמים לטובת הויראליות מגחיכים את העסק, ויוצרים לו תדמית של עסק לא רציני.
ג. לא יעיל כי הרבה פעמים לא מעבירים שום מסר שיווקי ומיד אחרי שהמשתמש צפה בסרטון זה הולך לבית הקברות של הרשתות.
יתרה מכך, אתם יכולים לעשות את זה לבד ובחינם על ידי סרטונים שנותנים ערך מפעם לפעם. לעומת ניהול סושיאל, קידום אתרים בגוגל אתם לא תוכלו לעשות לבד והחשיפה שזה נותן לכם שווה זהב! החשיפה היא מדויקת בדיוק לביטוי שיחפשו אותכם. לכן, תמיד תתעדפו קידום אתרים SEO על ניהול סושיאל.
שאלות נפוצות שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים
כיצד שיווק דיגיטלי לעסקים יכול לעזור ביצירת לידים ובהגדלת המכירות שלי?
שיווק דיגיטלי לעסקים כולל 5 כלים מרכזיים וחיוניים לכל עסק.
אתר אינטרנט (תדמית או איקומרס) | קידום ממומן ברשתות חברתיות | קידום ממומן בגוגל | קידום אורגני ברשתות (נקרא גם "סושיאל") | קידום אורגני בגוגל. כל הכלים השיווקים האלו יחד מייצרים נוכחות דיגיטלית (חשיפה). החוק הראשון בשיווק הוא "חשיפה מביאה מכירות", לכן בשיווק דיגיטלי המטרה הראשונה היא ליצור נוכחות דיגיטלית. בנוסף, יש גם פרמטר שלוקחים בחשבון והוא קהל היעד שאליו נרצה לכוון. אחד הכוחות העיקריים והחזקים ביותר של השיווק הדיגיטלי על פני השיווק המסורתי הוא היכולת לכוון לקהל יעד ספציפי!
מהן הטעויות הנפוצות שיש להימנע מהן בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים?
הטעות הראשונה היא חוסר במיתוג מקצועי במטרה לחסוך כסף. כשיוצרים נוכחות דיגיטלית המיתוג מושרש חזק בכל הנכסים הדיגיטליים של העסק, וגם פיזית בשילוט, חולצות עובדים, כרטיסי ביקור וכדומה. לאחר מכן, קשה לתקן, קשה לחזור לאחור ולמתג מחדש – זה דורש יותר כסף, יותר השקעה של זמן ולכן כדאי מראש לעשות מיתוג מקצועי.
הטעות השנייה היא הימנעות מבנייה של אתר אינטרנט. אתר אינטרנט הוא סוכן מכירות 24/7 של העסק. כשהוא בנוי נכון וטוב הוא מייצר לעסק יותר מכירות. בנוסף, הוא גם תומך במכירה כשניתן לשלוח את הלקוח הפוטנציאלי לדפים ספציפיים באתר שמסייעים להתהליך המכירה כמו דפי הסבר על מוצר, דף של המלצות וכדומה.
הטעות השלישית היא הישענות על פלטפורמה שיווקית אחת בלבד לדוגמא "קידום ממומן ברשתות החברתיות" בלבד. או "קידום אתרים SEO" בלבד. זה מייצר תלות בצינור שיווקי אחד וגם נוצר מצב שחלק גדול מקהל היעד שלך פשוט לא רואה אותך.
כיצד אוכל לשלב שיווק דיגיטלי עם מאמצי שיווק מסורתיים?
שיווק דיגיטלי לעסק יחד עם שיווק מסורתי כמו חלוקת פלאיירים, תלי-דלת, שילוט חוצות ושיתופי פעולה בין עסקים היא דרך מצויינת וחשובה לקידום העסק שלך. כדאי לנסות דרכים שונות לשיווק כי אין דרך טובה יותר מאשר ניסוי וטעייה.
כל אחד יכול לעשות שיווק דיגיטלי לבד אז למה בכל זאת כדאי לי להתחבר לסוכנות שיווק?
זו טעות נפוצה אצל הרבה בעלי עסקים שכל אחד יכול לעשות שיווק דיגיטלי. כשאנחנו נחשפים לחשבונות הפרסום של לקוחותנו אנחנו מגלים טעויות רבות שנעשו בדרך ושרפו אלפי שקלים ללקוח כשניסה לקדם בעצמו את העסק. בקידום ממומן ישנה חשיבות גבוהה לקריאייטיב, לדף נחיתה, לכלי מעקב (פיקסלים), להגדרות הקמפיין, לטרגוט הקמפיין ועוד ועוד. מלבד כל זה, קידום ממומן הוא רק חלק קטן בפאזל ומומלץ לקחת חבילה מקיפה שכוללת יותר כלים שיווקיים.
ידוע שיש אפקט של "ריבאונד" בשיווק דיגיטלי בפייסבוק ובאינסטגרם - האם עדיין מומלץ לפרסם שם?
כשמפרסמים מודעת PPC לקהל יעד מסוים, המודעה הפרסומית מוצגת למשתמש (לקוח פוטנציאלי) שרואה את המודעה ולעיתים מייצר איתה מעורבות (למשל צופה בה ארוכות או מקליק עליה). האירוע הזה מייצר אפקט ריבאונד שהוא נגדך כי מעתה, מפרסמים רבים באותו התחום כמו שלך יחשפו לאותו המשתמש.
לדוגמא: גנן פירסם מודעה בפייסבוק במסגרת קמפיין "הקמת גינות" לקהל יעד באיזור המרכז. אבי מתל אביב לחץ על המודעה והראה התעניינות אבל לא יצר קשר עם המפרסם. מאותו היום אבי יקבל עוד מודעות של גננים שנותנים שירות באיזור המרכז של הקמת גינות.
תופעת הריבאונד היא תופעה ידועה ומוכרת והיא עובדה בשטח בפייסבוק, אינסטגרם, גוגל "דיספליי", מודעות יוטיוב ועוד פלטפורמות שעובדות בשיטה של הצגת מודעה פרסומית לקהל יעד (נקרא מודעות PUSH). יש בעלי עסקים שבגלל האפקט ריבאונד מחליטים לצאת מהתחרות על המשתמש בפלטפורמה הרלוונטית.
על ידי טרגוט נכון, הצעה עסקית נכונה, מסרים משכנעים וניהול קמפיינים אסטרטגיים, מפרסמים יכולים לייעל את מאמצי ה-PPC שלהם ולשפר את ההחזר הכולל על ההשקעה.
יש טרנד חדש באינסטגרם-טיקטוק, האם עליי לבצע אותו כחלק מהשיווק עסק שלי?
לעשות את הטרנדים השונים שפורצים לחיינו מספר פעמים בכל חודש הוא לא הכרח בשיווק דיגיטלי של עסק!
אם יש לך רעיון, זמן ורצון לעשות את הטרנד הזה אז בסדר גמור. יחד עם זאת, זה ממש לא חיוני בשיווק.
מה חבילת השיווק המקיפה 360 כוללת אצלכם? וכמה היא עולה?
המטרה של החבילה היא לגוון את צינורות השיווק של העסק שלך ולא ליצור תלות רק בצינור שיווקי אחד. בנוסף, לתת לך את הזמן למכור ולתת שירות ללקוחות שלך, לנהל את העסק ולפתח אותו קדימה בזמן שמישהו לוקח ממך את מושכות השיווק. החבילה הבסיסית מותאמת לצרכי עסק קטן \ בינוני אך אפשר לבצע עבורה התאמות שונות.
חבילת השיווק 360 כוללת 3 מרכיבים:
1. קמפיין ממומן בתקציב פרסום של עד 10K ש"ח לחודש. בכל פלטפורמה רלוונטית עבורך: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, גוגל, יוטיוב ועוד.
2. קידום האתר שלך בגוגל בעבור 2 ביטויי מפתח החשובים לעסק שלך. כאשר שואלים מדוע רק 2 ביטויים התשובה היא שכאשר מקדמים 2 ביטויים אז עוד ביטויים יקודמו באופן אוטמטי, המיקוד שלנו הוא על 2 ביטויים בלבד במטרה להיות מפוקסים, ולא "להתפזר" במובן השלילי של המילה. כאשר מקדמי אתרים מתפזרים להרבה ביטויים בסוף הם לא מצליחים לקדם את 2 הביטויי המפתח החשובים ביותר עבורך.
3. העלאת תכנים לסושיאל – בחבילת הבסיס מדובר על תמונה אחת וסרטון אחד בחודש שמטרתם להראות בכל הפלטפורמות הרלוונטיות עבורך שהדפים העסקיים שלך חיים ופעילים. מתוך הניסיון שלנו לעסקים קטנים ובינוניים אין צורך ביותר מזה. כשמנסים להוציא הרבה תוכן זה מייצר ירידה באיכות התוכן. יחד עם זאת, בעסקים שיכולים לייצר הרבה תוכן ומעוניינים בכך ניתן לשדרג את חבילת הבסיס.
מעוניין בהצעת מחיר עבור החבילה הזו? צרו איתנו קשר עכשיו ונשמח מאוד לתת פרטים נוספים!
מה היתרון הגדול בשיווק דיגיטלי לעסק שלי בעבודה עם תן-בוסט?
בתן-בוסט עובדים עם פרילנסר שיודע את העבודה היטב. המטרה של תן-בוסט היא לקחת ממך את המושכות של השיווק ולהיות לך משרד שיווק מושלם. כזה שנותן לך את כל השירותים שצריך מבלי להתפשר. אנחנו מאמינים שלאחר זמן קצר של עבודה איתנו בעל או בעלת העסק יסמכו עלינו ברמה גבוהה מאוד, יבינו שאנחנו מומחים בתחומנו ויתנו לנו מידה רבה של אוטונומיה.
כך, בעלי העסק זוכים ליותר זמן למכור ולתת שירות ללקוחות, לנהל ולפתח את העסק קדימה. עם יחס אישי יותר, עלויות נוחות יותר וזמינות גבוהה יותר של פרילנסר.
בנוסף ולא פחות חשוב, אצלנו תוכלו לעבוד על בסיס הצלחה ותוצאות. כלומר, אם לא הצלחנו לתת לכם תוצאות תוכלו לעזוב אותנו בכל עת.