שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים

פרילנסר מומחה לשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים שרוצים פשוט לגדול ולהצליח. אנחנו יודעים לעשות שיווק שמזניק עסקים קדימה להצלחה מסחררת. שיווק במחירים אטרקטיביים וללא הסכמים כובלים אז למה אתם עוד מחכים?




באיזה דרכים אנחנו עושים שיווק דיגיטלי לעסקים
הבחירה בתן-בוסט היא בחירה בטוחה

עלויות נוחות
עבודה מול פרילנסר שעובד וכך שומר על סביבת עבודה חסכונית. לכן, עלויות העבודה אצלנו נמוכות ביחס לסוכנויות שיווק.
אפקטיביות
עבדו מול תותח פרסום אחד.
חסכו את ה"טלפון שבור", פינג-פונג בין מחלקות, ואת העבודה שמתעכבת ולא נגמרת.
ללא הסכמים כובלים
אצלנו לא כובלים אתכם בהסכמים לכל החיים. אנחנו אוהבים לתת ללקוחותנו גמישות וביטחון.
לקוחות מספרים על תן-בוסט שיווק דיגיטלי לעסקים



Irina Gurevich

ירדן מקצוען, יעיל, יסודי, מחוייב, נותן יחס אישי ואכפתי לאורך כל הדרך. נעים לתקשר איתו והחשוב מכל שיש תוצאות.
מומלץ בחום
קורל בן זקן

עשה לי מיתוג שלם לעסק, ומאז הוא המעצב הקבוע שלי. מתייעצת איתו בכל שינוי מהקטן ועד הגדול והוא סבלני ומקצועי מאוד!
Rakefet S

איזה כיף כזה שרות מדהים. כמה כשרון באדם אחד.
ניב כהן

אני רוצה להחמיא ולומר שרמת הקשב, האכפתיות, והנתינה מאוד נעימה.
Noam kadosh

ירדן ממש מקצועי, אני לא מגיעה מהעולם הזה והוא עזר לי מאוד …אין עלייך אלוף! מרוצה וממליצה מאוד
noam tiram

ירדן מקצועי מאוד והציג יצירתיות רבה בתחום השיווק הדיגיטלי. תודה רבה ירדן !
Eden

ירדן היה סבלני, מקצועי ונתן לי שירות מדהים! כיף לדעת שעוד יש עסקים כאלה אדיבים ממליצה בחום!
שיר קנול

יעשה לי עבודה מעולה תוך כדי הקשבה מסורה לכל צרכיי! תודה רבה לך, אלוף!!
דפנה לבנון

ירדן עיצב לי לוגו בצורה הכי מקצועית שיש , תוך הקשבה לצרכים שלי , שאילת השאלות הנכונות והכוונה מדויקת שתוביל אותנו ללוגו הנכון.
itay meir

מקצוען אמיתי , ענה לכל דרישותי בעדיבות ומסירות , בהחלט נמשיך לעבוד ביחד !
aviv smadar

שירותי, אדיב וסבלני! אני מרוצה מאוד!!
michal m

רמה גבוהה ושירות 10 אדיב ומקצועי.
mark ackerman

ירדן ביצע עבודה מעולה, נתן מעצמו 200%, מאוד מרוצה.
osher cohen

נהדר!
קארין אסרף

תודה רבה על שירות מדהים
yakov asraf

שירות מצויין ומהיר !!!!
כן! אנחנו עושים גם שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים!

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים – איך משקיעים בזה נכון
אנחנו יודעים איך זה להיות עסק קטן ומבולבל שמקבל המון מסרים בסגנון "איך לעבור מחמש ספרות לשש ספרות תוך שבוע". ההמלצה שלנו היא לא להתפתות לכל מיני פרסומים מהסוג הזה של מנטורים כאלה ואחרים. במקום לקחת מנטור לעסק או לרכוש איזה קורס עצרו רגע וחשבו מה באמת יכול לסייע לעסק לגדול. חשבו איפה הכי נכון להשקיע את הכסף שלכם. שיווק דיגיטלי לעסק זה קודם כל חשיפה. בשביל להשיג חשיפה צריך קמפיין PPC, אתר אינטרנט, קידום אתרים SEO, יצירת תוכן ברשתות חברתיות.
האם עסקים קטנים צריכים ביצועיסטים או מנטורים?
בשביל לקבל חשיפה איכותית ומקצועית צריך איש מקצוע. כזה שממש יושב על המחשב ועושה שיווק דיגיטלי לעסקים – ביצועיסט. בלעדיו גם אם תיקחו עשרים מנטורים ותרכשו 100 ספרים על ניהול עסק לא תוכלו להתקדם ולגדול. בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים צריך נוכחות חזקה יחד עם ניראות מדהימה שלא משאירה ספק לגבי איכותו של העסק. זה בדיוק מה שיעשו לכם בתן-בוסט.
אז מה תקבלו בתן-בוסט?
פרילנסר מקצוען שיהיה איש השיווק שרציתם לצדכם, וזה ללא הסכמים כובלים ובמחירים אטרקטיביים.
שיווק דיגיטלי לעסקים - ארבעת המרכיבים החשובים ביותר לנוכחות שלך ברחבי האינטרנט
- אתר אינטרנט – מקצועי, איכותי ומוכר, כזה שנתפר בדיוק לעסק שלך. אתר טוב הוא אתר שמייצר חשיפה וגם מסייע בסגירה של מכירות מול לידים פוטנציאלים.
- קידום אתר SEO – קידום האתר באמצעות תוכן וטכניקות שונות שנועדו לקדם את האתר אורגנית בגוגל.
- יצירת תוכן – מומלץ ליצור תוכן שעיקרו סרטוני וידאו. התכנים צריכים להציג אותך כמומחה בתחומך. ולהציג סיפורי הצלחה והמלצות רבות ככל האפשר.
- ניהול קמפיינים ממומנים – פרסום בפלטפורמות שבהן נמצא הקהל שלך (לרוב פייסבוק, אינסטגרם וגוגל).
כאשר כל הארבעה פועלים יחד הם מייצרים את התוצאה הטובה ביותר עבורכם. לבעלי תקציב מוגבל מומלץ להתחיל בהקמה וניהול קמפיינים ממומנים כי זה מה שמביא תוצאות "כאן ועכשיו " ולשאוף מהר ככל האפשר לבנות את המרכיבים הנוספים.
גלו טיפים חשובים לשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים עכשיו »
שאלות נפוצות שיווק דיגיטלי לעסקים

כיצד שיווק דיגיטלי לעסקים יכול לעזור ביצירת לידים ובהגדלת המכירות שלי?
שיווק דיגיטלי לעסקים כולל 4 מרכיבים חיוניים.
אתר אינטרנט (תדמית או איקומרס) | קידום ממומן | יצירת תוכן ברשתות | קידום אורגני בגוגל. כל אלה יחד מייצרים נוכחות דיגיטלית (חשיפה). החוק הראשון בשיווק הוא "חשיפה מביאה מכירות", לכן בשיווק דיגיטלי המטרה הראשונה היא ליצור נוכחות דיגיטלית. בנוסף, יש גם פרמטר שלוקחים בחשבון והוא קהל היעד שאליו נרצה לכוון. אחד הכוחות העיקריים והחזקים ביותר של השיווק הדיגיטלי על פני השיווק המסורתי הוא היכולת לכוון לקהל יעד ספציפי!
מהן הטעויות הנפוצות שיש להימנע מהן בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים?
הטעות הראשונה היא חוסר במיתוג מקצועי במטרה לחסוך כסף. כשיוצרים נוכחות דיגיטלית המיתוג מושרש חזק בכל הנכסים הדיגיטליים של העסק, וגם פיזית בשילוט, חולצות עובדים, כרטיסי ביקור וכדומה. לאחר מכן, קשה לתקן, קשה לחזור לאחור ולמתג מחדש – זה דורש יותר כסף, יותר השקעה של זמן ולכן כדאי מראש לעשות מיתוג מקצועי.
הטעות השנייה היא הימנעות מבנייה של אתר אינטרנט. אתר אינטרנט הוא סוכן מכירות 24/7 של העסק. כשהוא בנוי נכון וטוב הוא מייצר לעסק יותר מכירות. בנוסף, הוא גם תומך במכירה כשניתן לשלוח את הלקוח הפוטנציאלי לדפים ספציפיים באתר שמסייעים להתהליך המכירה כמו דפי הסבר על מוצר, דף של המלצות וכדומה.
הטעות השלישית היא הישענות על פלטפורמה שיווקית אחת בלבד לדוגמא "קידום ממומן ברשתות החברתיות" בלבד. או "קידום אתרים SEO" בלבד. זה מייצר תלות בצינור שיווקי אחד וגם נוצר מצב שחלק גדול מקהל היעד שלך פשוט לא רואה אותך.
כיצד אוכל לשלב שיווק דיגיטלי עם מאמצי שיווק מסורתיים?
שיווק דיגיטלי לעסק יחד עם שיווק מסורתי כמו חלוקת פלאיירים, תלי-דלת, שילוט חוצות ושיתופי פעולה בין עסקים היא דרך מצויינת וחשובה לקידום העסק שלך. כדאי לנסות דרכים שונות לשיווק כי אין דרך טובה יותר מאשר ניסוי וטעייה.
האם כדאי לי לעשות שיווק דיגיטלי בעצמי?
זו טעות נפוצה אצל הרבה בעלי עסקים שכל אחד יכול לעשות שיווק דיגיטלי. כשאנחנו נחשפים לחשבונות הפרסום של לקוחותנו אנחנו מגלים טעויות רבות שנעשו בדרך ושרפו אלפי שקלים ללקוח כשניסה לקדם בעצמו את העסק. בקידום ממומן ישנה חשיבות גבוהה לקריאייטיב, לדף נחיתה, לכלי מעקב (פיקסלים), להגדרות הקמפיין, לטרגוט הקמפיין ועוד ועוד. מלבד כל זה, קידום ממומן הוא רק חלק קטן בפאזל ומומלץ לקחת חבילה מקיפה שכוללת יותר כלים שיווקיים.
ידוע שיש אפקט של "ריבאונד" בשיווק דיגיטלי בפייסבוק ובאינסטגרם - האם עדיין מומלץ לפרסם שם?
אז מזה הריבאונד הזה בעצם?
כשמפרסמים מודעת PPC לקהל יעד מסוים, המודעה הפרסומית מוצגת למשתמש שמתעניין במודעה ומייצר איתה מעורבות. האירוע הזה מייצר אפקט ריבאונד שהוא כביכול נגדך כי מעתה, מפרסמים רבים באותו התחום כמו שלך יחשפו לאותו המשתמש.
לדוגמא: גנן פירסם מודעה בפייסבוק במסגרת קמפיין "הקמת גינות" לקהל יעד באיזור המרכז. אבי מתל אביב לחץ על המודעה ובכך הראה לפייסבוק התעניינות בגננים מאיזור המרכז. מאותו היום אבי יקבל עוד מודעות של גננים שנותנים שירות באיזור המרכז של הקמת גינות – זה הריבאונד.
לאחרונה יש בעלי עסקים שבגלל האפקט ריבאונד מחליטים לצאת מהתחרות על המשתמש בפלטפורמה הרלוונטית. את הריבאונד אי אפשר להפסיק אבל על ידי טרגוט נכון, הצעה עסקית נכונה, מסרים משכנעים וניהול קמפיינים אסטרטגיים, מפרסמים יכולים לייעל את מאמצי ה-PPC שלהם ולשפר את ההחזר הכולל על ההשקעה.
יש טרנד חדש באינסטגרם-טיקטוק, האם עליי לבצע אותו כחלק מהשיווק עסק שלי?
לעשות את הטרנדים השונים שמגיחים לחיינו מידי פעם הוא לא הכרח בשיווק דיגיטלי של עסק!
אם יש לך רעיון, זמן ורצון לעשות את הטרנד הזה אז בסדר גמור. יחד עם זאת, זה ממש לא חיוני בשיווק.
