שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים

קישוט

פרילנסר מומחה לשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים שרוצים פשוט לגדול ולהצליח. אנחנו יודעים לעשות שיווק שמזניק עסקים קדימה להצלחה מסחררת. שיווק במחירים אטרקטיביים וללא הסכמים כובלים אז למה אתם עוד מחכים?

קישוט
קישוט
קישוט
איש חתיך שיודע לעשות שיווק דיגיטלי לעסקים ברמה גבוהה

באיזה דרכים אנחנו עושים שיווק דיגיטלי לעסקים

הבחירה בתן-בוסט היא בחירה בטוחה

קישוט

עלויות נוחות

עבודה מול פרילנסר שעובד וכך שומר על סביבת עבודה חסכונית. לכן, עלויות העבודה אצלנו נמוכות ביחס לסוכנויות שיווק.

אפקטיביות

עבדו מול תותח פרסום אחד.
חסכו את ה"טלפון שבור", פינג-פונג בין מחלקות, ואת העבודה שמתעכבת ולא נגמרת.

ללא הסכמים כובלים

אצלנו לא כובלים אתכם בהסכמים לכל החיים. אנחנו אוהבים לתת ללקוחותנו גמישות וביטחון.

לקוחות מספרים על תן-בוסט שיווק דיגיטלי לעסקים

קמפיין ממומן
קמפיין ממומן
5 כוכבים
decorative

כן! אנחנו עושים גם שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים!

קישוט

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים – איך משקיעים בזה נכון

אנחנו יודעים איך זה להיות עסק קטן ומבולבל שמקבל המון מסרים בסגנון "איך לעבור מחמש ספרות לשש ספרות תוך שבוע". ההמלצה שלנו היא לא להתפתות לכל מיני פרסומים מהסוג הזה של מנטורים כאלה ואחרים. במקום לקחת מנטור לעסק או לרכוש איזה קורס עצרו רגע וחשבו מה באמת יכול לסייע לעסק לגדול. חשבו איפה הכי נכון להשקיע את הכסף שלכם. שיווק דיגיטלי לעסק זה קודם כל חשיפה. בשביל להשיג חשיפה צריך קמפיין PPC, אתר אינטרנט, קידום אתרים SEO, יצירת תוכן ברשתות חברתיות. 

האם עסקים קטנים צריכים ביצועיסטים או מנטורים?

בשביל לקבל חשיפה איכותית ומקצועית צריך איש מקצוע. כזה שממש יושב על המחשב ועושה שיווק דיגיטלי לעסקים – ביצועיסט. בלעדיו גם אם תיקחו עשרים מנטורים ותרכשו 100 ספרים על ניהול עסק לא תוכלו להתקדם ולגדול. בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים צריך נוכחות חזקה יחד עם ניראות מדהימה שלא משאירה ספק לגבי איכותו של העסק. זה בדיוק מה שיעשו לכם בתן-בוסט.

אז מה תקבלו בתן-בוסט?

פרילנסר מקצוען שיהיה איש השיווק שרציתם לצדכם, וזה ללא הסכמים כובלים ובמחירים אטרקטיביים.

שיווק דיגיטלי לעסקים - ארבעת המרכיבים החשובים ביותר לנוכחות שלך ברחבי האינטרנט

  1. אתר אינטרנט – מקצועי, איכותי ומוכר, כזה שנתפר בדיוק לעסק שלך. אתר טוב הוא אתר שמייצר חשיפה וגם מסייע בסגירה של מכירות מול לידים פוטנציאלים.

  2. קידום אתר SEO – קידום האתר באמצעות תוכן וטכניקות שונות שנועדו לקדם את האתר אורגנית בגוגל.

  3. יצירת תוכן – מומלץ ליצור תוכן שעיקרו סרטוני וידאו. התכנים צריכים להציג אותך כמומחה בתחומך. ולהציג סיפורי הצלחה והמלצות רבות ככל האפשר.

  4. ניהול קמפיינים ממומנים – פרסום בפלטפורמות שבהן נמצא הקהל שלך (לרוב פייסבוק, אינסטגרם וגוגל).

כאשר כל הארבעה פועלים יחד הם מייצרים את התוצאה הטובה ביותר עבורכם. לבעלי תקציב מוגבל מומלץ להתחיל בהקמה וניהול קמפיינים ממומנים כי זה מה שמביא תוצאות "כאן ועכשיו " ולשאוף מהר ככל האפשר לבנות את המרכיבים הנוספים.

גלו טיפים חשובים לשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים עכשיו »

שאלות נפוצות שיווק דיגיטלי לעסקים

קישוט

שיווק דיגיטלי לעסקים כולל 4 מרכיבים חיוניים.
אתר אינטרנט (תדמית או איקומרס) |  קידום ממומן | יצירת תוכן ברשתות | קידום אורגני בגוגל. כל אלה יחד מייצרים נוכחות דיגיטלית (חשיפה). החוק הראשון בשיווק הוא "חשיפה מביאה מכירות", לכן בשיווק דיגיטלי המטרה הראשונה היא ליצור נוכחות דיגיטלית. בנוסף, יש גם פרמטר שלוקחים בחשבון והוא קהל היעד שאליו נרצה לכוון. אחד הכוחות העיקריים והחזקים ביותר של השיווק הדיגיטלי על פני השיווק המסורתי הוא היכולת לכוון לקהל יעד ספציפי!

הטעות הראשונה היא חוסר במיתוג מקצועי במטרה לחסוך כסף. כשיוצרים נוכחות דיגיטלית המיתוג מושרש חזק בכל הנכסים הדיגיטליים של העסק, וגם פיזית בשילוט, חולצות עובדים, כרטיסי ביקור וכדומה. לאחר מכן, קשה לתקן, קשה לחזור לאחור ולמתג מחדש – זה דורש יותר כסף, יותר השקעה של זמן ולכן כדאי מראש לעשות מיתוג מקצועי.

הטעות השנייה היא הימנעות מבנייה של אתר אינטרנט. אתר אינטרנט הוא סוכן מכירות 24/7 של העסק. כשהוא בנוי נכון וטוב הוא מייצר לעסק יותר מכירות. בנוסף, הוא גם תומך במכירה כשניתן לשלוח את הלקוח הפוטנציאלי לדפים ספציפיים באתר שמסייעים להתהליך המכירה כמו דפי הסבר על מוצר, דף של המלצות וכדומה. 

הטעות השלישית היא הישענות על פלטפורמה שיווקית אחת בלבד לדוגמא "קידום ממומן ברשתות החברתיות" בלבד. או "קידום אתרים SEO" בלבד. זה מייצר תלות בצינור שיווקי אחד וגם נוצר מצב שחלק גדול מקהל היעד שלך פשוט לא רואה אותך.

שיווק דיגיטלי לעסק יחד עם שיווק מסורתי כמו חלוקת פלאיירים, תלי-דלת, שילוט חוצות ושיתופי פעולה בין עסקים היא דרך מצויינת וחשובה לקידום העסק שלך. כדאי לנסות דרכים שונות לשיווק כי אין דרך טובה יותר מאשר ניסוי וטעייה.

זו טעות נפוצה אצל הרבה בעלי עסקים שכל אחד יכול לעשות שיווק דיגיטלי. כשאנחנו נחשפים לחשבונות הפרסום של לקוחותנו אנחנו מגלים טעויות רבות שנעשו בדרך ושרפו אלפי שקלים ללקוח כשניסה לקדם בעצמו את העסק. בקידום ממומן ישנה חשיבות גבוהה לקריאייטיב, לדף נחיתה, לכלי מעקב (פיקסלים), להגדרות הקמפיין, לטרגוט הקמפיין ועוד ועוד. מלבד כל זה, קידום ממומן הוא רק חלק קטן בפאזל ומומלץ לקחת חבילה מקיפה שכוללת יותר כלים שיווקיים.

אז מזה הריבאונד הזה בעצם?
כשמפרסמים מודעת PPC לקהל יעד מסוים, המודעה הפרסומית מוצגת למשתמש שמתעניין במודעה ומייצר איתה מעורבות. האירוע הזה מייצר אפקט ריבאונד שהוא כביכול נגדך כי מעתה, מפרסמים רבים באותו התחום כמו שלך יחשפו לאותו המשתמש. 

לדוגמא: גנן פירסם מודעה בפייסבוק במסגרת קמפיין "הקמת גינות" לקהל יעד באיזור המרכז. אבי מתל אביב לחץ על המודעה ובכך הראה לפייסבוק התעניינות בגננים מאיזור המרכז. מאותו היום אבי יקבל עוד מודעות של גננים שנותנים שירות באיזור המרכז של הקמת גינות – זה הריבאונד.

לאחרונה יש בעלי עסקים שבגלל האפקט ריבאונד מחליטים לצאת מהתחרות על המשתמש בפלטפורמה הרלוונטית. את הריבאונד אי אפשר להפסיק אבל על ידי טרגוט נכון, הצעה עסקית נכונה, מסרים משכנעים וניהול קמפיינים אסטרטגיים, מפרסמים יכולים לייעל את מאמצי ה-PPC שלהם ולשפר את ההחזר הכולל על ההשקעה.

לעשות את הטרנדים השונים שמגיחים לחיינו מידי פעם הוא לא הכרח בשיווק דיגיטלי של עסק! 
אם יש לך רעיון, זמן ורצון לעשות את הטרנד הזה אז בסדר גמור. יחד עם זאת, זה ממש לא חיוני בשיווק.

קישוט