וואטספ עסקי – המדריך המלא

מאות אנשים כבר התחברו לקבוצות הוואטספ של תן-בוסט

וואטספ עסקי – המדריך המלא

לוואטספ העסקי יש יתרונות רבים ואפשרויות מדהימות שכדאי לנצל!

הטמעת כפתור צ'אט באתר אינטרנט

אחד הצעדים הראשוניים ביותר זה לתת למשתמשים לינקים ליצור קשר איתכם בוואטספ. וודאו שיש לינקים תקינים ועובדים בפייסבוק וברשתות השונות שלכם. באתר אינטרנט יש דרכים שונות להטמיע כפתור וואטספ באתר. מי שאין לו רקע טכני יכול לעשות את זה עם תוסף כמו WP-WHATSAPP. מי שיש לו רקע פשוט יכול להוסיף כפתור צף בפינת הדף (ממש כמו באתר זה).

כך הקהל שלך יכול ליצור קשר בקלות, לשאול שאלה ולהמתין לתשובה בלי לעצור את שגרת חייו.

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך

כל מי שעושה וואטספ עסקי יכול לעשות בו כרטיס ביקור דיגיטלי שכולל תמונת פרופיל, שם העסק, תקציר העסק, כתובת, שעות פעילות, כתובת אתר אינטרנט. בכל פעם שתשלחו הודעה ללקוח תהיה לו גישה לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.

קטלוג מוצרים

קטלוג מוצרים מאפשר להעלות מוצרים שונים של העסק עם מחיר וקישור לדף המכירה או לדף הרלוונטי באתר האינטרנט שלך. אפשר דרך הקטלוג ליצור קידום ממומן בפייסבוק למוצרים השונים. זו אופציה פחות חביבה על משווקים דיגיטליים אבל קיימת.

הודעת Greeting

בשביל להראות תגובתיות מהירה ללקוחות, הוואטספ העסקי נותן אפשרות של הודעת תגובה אוטומטית, נקרא גם welcome message. פשוט להגיד ללקוח הפוטנציאלי – "קיבלנו את הודעתך והיא תענה בהקדם".

טיפ: ניתן להגדיר שמקבלי הודעת התגובה יהיו רק למספרים שלא נמצאים באנשי הקשר במכשיר. זה טוב כשיש לכם מכשיר אחד שהוא גם עסקי וגם אישי.

הודעת Away

הודעה זו נשלחת בצורה אוטומטית כשהודעה נשלחת לוואטספ העסקי מחוץ לשעות הפעילות. כדאי לרשום הודעה שבה מפורטים שעות הפעילות ושההודעה תענה בהקדם ביום העסקים הקרוב.

Quick replies

פעמים רבות אנחנו נתקלים בהודעה שאנחנו צריכים לשלוח אותה פעמים רבות לאנשים שונים בצ'אט. לדוגמא פירוט מלא על מוצר מסוים, או קישור לדף נחיתה כלשהו. דרך האפשרות של quick replies אפשר להגדיר ולשמור את ההודעות האלה ואז במהלך שיחה בכל פעם שתצטרכו לשלוח הודעה שמורה מראש כל שתצטרכו זה להקיש "\" + מילת קוד מסוימת.

אני לדוגמא משתמש בקוד "\המלצה" בכל פעם שאני רוצה לשלוח ללקוח את הלינק ששולח אותו לדף ההמלצות שלי בגוגל על מנת שיוסיף לי המלצה..

Lables – תוויות

התוויות מאפשרות לסמן כל לקוח בצבעים שונים ולפי מה שהוגדר מראש. כך תוכלו להיות עם היד על הדופק וגם לנהל רשימות בצורה טובה יותר.

Whatsapp Web

להתכתב עם לקוח במובייל זה לא נוח, מי שמתכתב עם עשרות לקוחות ביום יבזבז זמן רב. לכן אפשר להשתמש בוואטספ WEB בשני דרכים: דרך הדפדפן או דרך אפליקציה חינמית בחנות האפליקציות של מערכת ההפעלה שלכם. אני אישית מאוד ממליץ לעשות את זה בדפדפן, זה עובד מצויין ב Chrome. אחרי שפתחתם את הקישור בדפדפן, צריך לסרוק קוד QR עם המכשיר הנייד. לאחר שזה התחבר, פשוט עושים ללשונית PIN (הצמדה) כך בכל פעם שפותחים את הדפדפן במחשב הלשונית הזו תפתח אוטומטית.

שכחתי משהו? אשמח שתרשמו לי בוואטספ (:
ירדן מתן-בוסט שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים!

דילוג לתוכן