תן-בוסט מומחים לקידום אתרים

קידום אתרים זה אחד מארבעת המרכיבים החשובים בשיווק לכל עסק. זה מפחית את הצורך בניהול קמפיינים ותשלומים לפלטפורמות הפרסום השונות, ומחזק את העסק לטווח הארוך.

קישוט
קישוט
לוגו תן-בוסט

בקצרה מזה קידום אתרים?

כל בעל עסק רוצה להיות בדף הראשון בגוגל זה מובן וברור. זה מייצר טראפיק אורגני מעולה, איכותי והרבה יותר סגירות מאשר כל טראפיק אחר! ההצלחה של זה נובעת ממשהו שכולם יודעים ומבינים – מי שבתוצאות הראשונות של גוגל (האמיתיות ולא בחלק הממומן) נחשב אמין יותר.

שאלות נפוצות בקידום אתרים (SEO)

SEO זה לעשות אופטימיזציה לאתר עסקי במטרה שהביטויים הרלוונטיים לעסק יהיו בתוצאות הראשונות של גוגל – בלי לשלם פר קליק.

זה תלוי בהרבה גורמים ובניהם גם בתחום העסק, וכשמדובר על עסק מקומי אז גם תלוי במרחב הגאוגרפי. 

נהוג לומר שכחצי שנה אך לעיתים קרובות רואים תוצאות מהירות תוך שבועות בודדים.

השיטות מתחלקות לשתיים: אופטמיזציה בתוך האתר ואופטימיזציה מחוץ לאתר.
בתוך האתר: משפרים את מבנה האתר, היררכיית אתר, להכניס קטגוריות ותגיות, ותוכן וכמובן גם לשפר את מהירות האתר ואופטימיזציית מובייל.
מחוץ לאתר: מוסיפים קישורים חיצוניים מאתרים אחרים, מאתרי אינדקס, ומרשתות חברתיות.

כשמדובר על אתר וויקס לא ניתן לבצע משהו משמעותי לעומת זאת באתרי וורדפרס יש מה לעשות – ניתן להוסיף תוסף לשיפור המהירות, להחליף לשרת טוב ומתאים יותר לצרכים ולשפר את הקוד.

קישורים נכנסים תפקידם להראות לגוגל שאתרים אחרים "ממליצים" על התוכן שלך.

בד"כ כשמקדמים אתר לבד אנשים לא מנוסים אז הם מתמקדים בתוכן שזה דבר חשוב מאוד אבל זה רק גורם אחד. לכן, חשוב איש מקצוע שיעשה אופטימיזציה מלאה – ראו בדף זה "מה השיטות שבעזרתם מקדמים אתרים".

הביטויים שרוצים לקדם חייבים להיות סופר רלוונטיים לעסק, שהתחרות עליהם היא סבירה, ושנפח החיפוש שלהם גבוה מספיק בשביל שיהיה שווה להתמודד עליו. ניתן להשתמש בכלים של גוגל לבחירת הביטויים על סמך הקריטריונים שמניתי.

בקידום אתרים לא מודדים את ההצלחה באופן חודשי מכיוון מחודש לחודש יש שינויים רבים שקשורים לחגים ומועדים, עונתיות, שינויים באלגוריתם של גוגל וכדומה. לכן, הצלחה הכי נכון לבדוק רבעון בשנה מסוימת מול רבעון בשנה שקדמה לה. בפועל בודקים גם רבעון מול רבעון קודם באותה שנה כי רוצים מדד כלשהו להצלחה אבל כאמור זה לא מדד אופטימלי. את הבדיקה עצמה עושים עם כלים של גוגל.

בניתן לשפר אתר במספר שיטות:
בתוך האתר: משפרים את מבנה האתר, היררכיית אתר, מוסיפים תוכן וכמובן גם משפרים את מהירות האתר ורספונסיביות מובייל.
מחוץ לאתר: מוסיפים קישורים חיצוניים מאתרים אחרים במטרה לסמן לגוגל שיש "ממליצים" על התוכן וגם במטרה לייצר עוד טראפיק לאתר. 

דבר נוסף שמשפר מאוד את קידום האתרים זה פעילות חזקה בסושיאל – מי שחזק בסושיאל ויכול לייצר טראפיק חזק ועקבי לאתר – יעלה בדירוג מהר.