9 טיפים לאיש מכירות – איך למכור יותר

מאות אנשים כבר התחברו לקבוצות הוואטספ של תן-בוסט

9 טיפים לאיש מכירות – איך למכור יותר

במאמר הזה אתן טיפים לאיש מכירות איך למכור יותר, הרבה יותר! אם יש לך תחושה שאפשר למכור יותר וחסר לך רק כמה טיפים לחידוד – אז המאמר הזה הוא עבורך. מצורפים 9 טיפים סופר חשובים עבורך כדאי לשמור את הדף הזה במועדפים.

  • יש להכיר את המוצר/שירות בצורה מושלמת: יש להבין היטב את המוצר או השירות שלך מבפנים. ברגע שיודעים היטב את התכונות שלו, היתרונות שלו וגם החסרונות אז יודעים לפתור את הבעיה של הלקוח טוב יותר.
  • הקשבה פעילה: תתחילו לתרגל הקשבה אקטיבית כדי להבין את צרכי הלקוחות שלכם. יש לשאול שאלות פתוחות ולשים לב לתגובות שלהן כדי להתאים את ההצעה בהתאם. הרבה פעמים תוכלו לשמוע בצורה ברורה מה הפחדים שלהם, מה מנע מהם לקנות עד היום את אותו שירות \ מוצר, מה חשוב להם במיוחד וכדומה.
  • בנו מערכות יחסים עם הלקוחות: התמקדו בבניית מערכות יחסים ארוכות טווח ולא רק בביצוע מכירה. כאשר מראים עניין אמיתי בלקוחות ובדאגותיהם, היחסים שלכם הלקוחות יעלו שלב.
  • הצג ערך: הדגישו כיצד המוצר או השירות מוסיפים ערך לחייו או לעסק של הלקוחות שלכם. התמקדו ביתרונות ביתר שאת.
  • היו מתמידים אך לא מלחיצים: יש לחזור שוב ושוב לאותם לקוחות פוטנציאליים, אך להימנע מאגרסיביות יתר. התמדה היא המפתח, אבל חשוב לכבד את הגבולות של הלקוח.
  • התאמה אישית: יש להתאים את גישת המכירה כך שתתאים לכל לקוח. לא כולם מגיבים לאותם הטקטיקות, אז צריך "להרגיש את הלקוח" ולהתאים עבורו את מה שנכון עבורו. הספיצ' המכירתי צריך להדהד את הצרכים של הלקוח הספציפי, ההעדפותיו ונקודות הכאב שלו.
  • ביטחון וחיוביות: שמרו על גישה חיובית ואמון בעצמכם ובמוצר/שירות שלכם. ביטחון עצמי יכול להיות מדבק ולעורר אמון בלקוחות שלך.
  • טפלו בהתנגדויות בחן: תמיד תצפו שיהיו התנגדויות. זה לא סוף המכירה, תמיד תשמרו על תקווה ותדעו את התשובות בשלוף לכל התנגדות. יש לטפל בהן בצורה רגועה ויעילה. אגב, התנגדויות הן הזדמנויות להבהיר ולספק מידע נוסף באתר האינטרנט, בקמפיינים וכדומה – לכן כדאי להעלות את ההתנגדויות אל האחראי שיווק.
  • יש לתת ללקוח את ה"אקסטרא משהו" בכל מכירה: לקוחות ככלל וישראלים בפרט אוהבים שנותנים להם את ה-"אקסטרא משהו". כשאתה קונה X אתה מקבל גם Y עלינו! חשבו על כך שלפעמים יש משהו נוסף שאנחנו יכולים לתת כאקסטרא והוא עולה לנו גרושים, ולפעמים בזכותו מכירה תתרחש ובלעדיו לא.

אז ככה, מכירה מוצלחת היא בניית אמון, מתן ערך וסיוע אמיתי ללקוחות לפתור את הבעיות שלהם במקום רק לדחוף מוצר. יש להתאים את הגישה כך שתתאים לצרכים של כל לקוח בודד ולא לשכוח לתת את ה"אקסטרא משהו" בכל מכירה.

אהבתם? גלו מה אנחנו יודעים לעשות (: תן בוסט שיווק דיגיטלי לעסקים

דילוג לתוכן