9 טיפים לאיש מכירות – איך למכור יותר

במאמר הזה אתן טיפים לאיש / אשת מכירות איך למכור יותר – הרבה יותר! אם לדעתך אפשר למכור יותר וחסרים לך רק כמה טיפים חכמים לשיפור – המאמר הזה בדיוק בשבילך! כאן ניתן למצוא 9 טיפים סופר חשובים שכדאי לשמור ולחזור אליהם בכל רגע.

כל טיפ כאן מבוסס על ניסיון מוכח ויכול לעזור לך לסגור יותר עסקאות בקלות. ואסור לשכוח – לפעמים שינוי קטן בגישה או בטכניקה יכול לעשות הבדל ענק בתוצאות! אז שנצא לדרך?

איך למכור יותר

טיפים למכירות – יצאנו לדרך

  • הכירו את המוצר/שירות בצורה מושלמת: חשוב להבין היטב את המוצר או השירות מבפנים. ברגע שיודעים היטב את התכונות שלו, היתרונות שלו וגם החסרונות אז יודעים לפתור את הבעיה של הלקוח טוב יותר.
  • הקשבה פעילה: תתחילו לתרגל הקשבה אקטיבית כדי להבין את צרכי הלקוחות שלכם. יש לשאול שאלות פתוחות ולשים לב לתגובות שלהן כדי להתאים את ההצעה בהתאם. הרבה פעמים תוכלו לשמוע בצורה ברורה מה הפחדים שלהם, מה מנע מהם לקנות עד היום את אותו שירות \ מוצר, מה חשוב להם במיוחד וכדומה. הרבה פעמים בשיחת מכירה אני נותן ללקוח לדבר 10 דקות לפחות לפני שאני בכלל מציג את הפתרון. למה זה טוב? כי אחרי ששמעתי את כל מה שיש ללקוח לומר אוכל למצוא את הנקודה האחת שעליה יקום ויפול דבר. הוא יגיד לי בדיוק מה הדבר שהוא הכי צריך, ועל הדבר הזה אני אבסס את כל השיחת מכירה.
אישה עושה שיחת מכירה ומקשיבה באופן פעיל
  • בנו מערכות יחסים עם הלקוחות: התמקדו בבניית מערכות יחסים ארוכות טווח ולא רק בביצוע מכירה. כאשר מראים עניין אמיתי בלקוחות ובדאגותיהם, היחסים שלכם עם הלקוחות יעלו שלב. הם יהפכו להיות השגרירים של העסק שלכם, הם ישמחו לעשות עבורכם סרטוני המלצות ועוד.
  • הציגו ערך: הדגישו כיצד המוצר או השירות מוסיפים ערך לחייו או לעסק של הלקוחות שלכם. התמקדו ביתרונות ביתר שאת.
  • היו מתמידים אך לא מלחיצים: יש לחזור שוב ושוב לאותם לקוחות פוטנציאליים, אך להימנע מאגרסיביות יתר. התמדה היא המפתח, אבל חשוב לכבד את הגבולות של הלקוח. תמיד לשאול אותו בסוף שיחה – "מתי יהיה לך נוח שנדבר שוב?" ולתאם מראש.
  • התאמה אישית: יש להתאים את גישת המכירה כך שתתאים לכל לקוח. לא כולם מגיבים לאותם הטקטיקות, אז צריך "להרגיש את הלקוח" ולהתאים עבורו את מה שנכון עבורו. הספיצ' המכירתי צריך להדהד את הצרכים של הלקוח הספציפי, ההעדפותיו ונקודות הכאב שלו. אני אגיד את זה בצורה הכי ישירה – צריך להיות מאין זיקית שיודעת לשנות את סגנון הדיבור. אני לא אדבר אותו הדבר לליד שהוא "צפון תל-אביבי" כמו לליד שהגיע מעיירת פיתוח ונשמע לי קצת יותר מחוספס. אני לא אדבר עם ליד שהוא צעיר כמו שאדבר עם ליד שהוא מבוגר.
  • ביטחון וחיוביות: שמרו על גישה חיובית ואמון בעצמכם ובמוצר/שירות שלכם. ביטחון עצמי יכול להיות מדבק ולעורר אמון בלקוחות שלך. טיפ נוסף – חייכו תוך כדי השיחה – זה איכשהו מצליח לעבור בטלפון.
  • טפלו בהתנגדויות בחן: תמיד תצפו שיהיו התנגדויות. זה לא סוף המכירה, תמיד תשמרו על תקווה ותדעו את התשובות ב"שלוף" לכל התנגדות. יש לטפל בהתנגדויות בצורה רגועה ויעילה. אגב, התנגדויות הן הזדמנויות להבהיר ולספק מידע נוסף באתר האינטרנט, בקמפיינים וכדומה – לכן כדאי להעלות את ההתנגדויות אל האחראי שיווק שיתן מענה.
  • כדאי תמיד לתת ללקוח את ה"אקסטרא משהו" בכל מכירה: לקוחות אוהבים שנותנים להם את ה-"אקסטרא משהו". כשאתה קונה X אתה מקבל גם Y עלינו! חשבו על כך שלפעמים יש משהו נוסף שאנחנו יכולים לתת כאקסטרא והוא עולה לנו גרושים, ולפעמים בזכותו מכירה תתרחש ובלעדיו לא.
אישה מבצעת שיחת מכירה תוך כדי שמירה על ביטחון וחיוך

אז איך למכור יותר שאלת?

למכור בהצלחה זה הרבה יותר מסתם להציג מוצר – זה להבין את הלקוח, להקשיב לו באמת ולהתאים לו את הפתרון המדויק. כשבונים מערכות יחסים, משדרים ביטחון ומדגישים את הערך, הלקוחות לא רק קונים אלא גם חוזרים וממליצים. התמדה היא המפתח, אבל בלי ללחוץ – חשוב לכבד את הקצב של הלקוח ולתאם ציפיות. התנגדויות הן חלק טבעי מהתהליך, וכשמתמודדים איתן בחוכמה, הן הופכות להזדמנות לחיזוק המכירה. ובסוף, תמיד תנו ללקוח את ה"אקסטרא משהו" – המחווה הקטנה שעושה הבדל גדול.

תן-בוסט שיווק דיגיטלי לעסקים

שתפו עם מי שהכי צריך לקרוא את הדף הזה »