הצטרפו גם אתם להצלחה

שיווק דיגיטלי לעסקים – קבלו בוסט אמיתי לעסק שלכם!

קישוט

אני ירדן, בונה אסטרטגיות שיווק דיגיטלי שמזניקות עסקים קטנים וגדולים. אני מבטיח לכם שכבר בפגישתנו הראשונה אתם תבינו שהגעתם למקום הנכון ביותר עבור העסק שלכם.

אתם תקבלו שיווק חכם, במחירים אטרקטיביים, ובלי הסכמים כובלים. וזה לא הכל, הדבר הכי חשוב בעיני הוא שאני הקמפיינר שמריץ לכם את השיווק הדיגיטלי – לא אף אחד אחר! אז אם חשוב לכם להכיר אישית את מי שמקים, מריץ, מנהל ומפקח על הקמפיינים שלכם – דברו איתי ונקבע פגישת ייעוץ.

קישוט

אז איך עושים שיווק דיגיטלי לעסקים

הבחירה בתן-בוסט היא בחירה בטוחה

עלויות אטרקטיביות

עבודה מול פרילנסר ולא מול שכירים בחברת שיווק. כך נשמרת סביבת עבודה חסכונית.

אפקטיביות

עבדו מול תותח פרסום אחד.
חסכו את ה"טלפון שבור", פינג-פונג בין מחלקות, ואת העבודה שמתעכבת ולא נגמרת.

ללא הסכמים כובלים

אצלי אתם לא כבולים בהסכמים ארוכים. אני אוהב לתת ללקוחותיי גמישות וביטחון.

ירדן הקמפיינר שלך!

אתם יודעים בדיוק מי מרים ומנהל לכם את הקמפיין. לא צוות מתחלף ולא ידיים אנונימיות – אלא ירדן בעצמו, עם הניסיון, הידע וההשקעה האישית שלו בכל שלב.

לקוחות מספרים על תן-בוסט שיווק דיגיטלי לעסקים

5 כוכבים
איור חללית
איור - מטבעות

הכירו את מנהל השיווק שלכם

היי אני ירדן, אבא לשני המקסימים תום ודניאל, ונשוי באושר לנעמי. בעל תואר שני במנה"ס עם התמחות בשיווק באונ' אריאל וניסיון רב בשיווק דיגיטלי הן כעצמאי והן כשכיר.

הקמתי את תן-בוסט במטרה לתת מענה לעסקים שרוצים קמפיינר "יד-ראשונה". בתן-בוסט אתם מקבלים ישירות ממני את העלאת הקמפיין ואת ניהולו. המודל עבודה הזה שונה מסוכנויות אחרות שמעסיקות קמפיינרים שכירים לעבודה מול הלקוח.

המודל מתאים מאוד לעסקים קטנים (אבל לא רק!) בזכות העובדה שמי שעושה את השיווק הוא one-man-show. לכן גם אם הידע שלכם מוגבל – אתם מגובים בידע הרחב שלי. בנוסף, העלויות נמוכות יותר כי אין עלויות תפעול גבוהות שנובעות מניהול משרד.

כמובן שזה מתאים גם לעסקים גדולים שרוצים לדעת מי הקמפיינר שלהם! לדעת שהקמפיינר לא מתחלף כל כמה ימים, ושקיימת האמביציה להצליח שהרי ההצלחה של הלקוחות שלי, זו ההצלחה האישית שלי. 

ירדן

אני עושה גם שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים! ויש לי כמה תובנות לשתף איתכם..

חשבו רגע, למי יש אתגר גדול יותר? האתגר השיווקי שעומד בפני בעל עסק קטן או האתגר השיווקי של בעל חברה גדולה?

אני חושב ששיווק של עסק קטן הוא מאתגר פי כמה וכמה לעסקים קטנים. הסיבות לכך הם שהעסקים הקטנים מגיעים עם תקציבים קטנים. כלומר, יש להם פחות מרווח לטעויות, ופחות יכולת לקחת את בעלי המקצוע הנכונים. שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים הוא תחום מאתגר יותר מכיוון שמדובר על עסקים עם תקציבים קטנים וללא קהילה מבוססת מאחוריהם.

 רוצים לדעת עוד על שיווק עסקים קטנים? גלו איך להגשים את החלום שלכם במאמר שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים – 5 טיפים ששווים זהב » 

איור רמקול

שאלות נפוצות בשיווק דיגיטלי לעסקים

קישוט

שיווק דיגיטלי לעסקים כולל 4 מרכיבים חיוניים.
אתר אינטרנט (תדמית או איקומרס) |  קידום ממומן | יצירת תוכן ברשתות | קידום אורגני בגוגל. כל אלה יחד מייצרים נוכחות דיגיטלית מלאה שיוצרת חשיפה גבוהה. החוק הראשון בשיווק הוא "חשיפה מביאה מכירות", לכן בשיווק דיגיטלי המטרה הראשונה היא ליצור נוכחות דיגיטלית. בנוסף, יש גם פרמטר שלוקחים בחשבון והוא קהל היעד שאליו נרצה לכוון. אחד הכוחות העיקריים והחזקים ביותר של השיווק הדיגיטלי על פני השיווק המסורתי הוא היכולת לכוון לקהל יעד ספציפי!

הטעות הראשונה היא חוסר במיתוג מקצועי במטרה לחסוך כסף. כשיוצרים נוכחות דיגיטלית המיתוג מושרש חזק בכל הנכסים הדיגיטליים של העסק, וגם פיזית בשילוט, חולצות עובדים, כרטיסי ביקור וכדומה. לאחר מכן, קשה לתקן, קשה לחזור לאחור ולמתג מחדש – זה דורש יותר כסף, יותר השקעה של זמן ולכן כדאי מראש לעשות מיתוג מקצועי.

הטעות השנייה היא הימנעות מבנייה של אתר אינטרנט או בנייה עצמית של אתר במטרה לחסוך. אתר אינטרנט הוא סוכן מכירות 24/7 של העסק. כשהוא בנוי נכון וטוב הוא מייצר לעסק יותר מכירות. בנוסף, הוא גם תומך במכירה כשניתן לשלוח את הלקוח הפוטנציאלי לדפים ספציפיים באתר שמסייעים להתהליך המכירה כמו דפי הסבר על מוצר, דף של המלצות וכדומה. אם לא עושים נכון הוא לא מביא ערך במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב הוא מרחיק לקוחות.

הטעות השלישית היא הישענות על פלטפורמה שיווקית אחת בלבד לדוגמא "קידום ממומן ברשתות החברתיות" בלבד. או "קידום אתרים SEO" בלבד. זה מייצר תלות בצינור שיווקי אחד וגם נוצר מצב שחלק גדול מקהל היעד שלך פשוט לא רואה אותך.

שיווק דיגיטלי לעסק יחד עם שיווק מסורתי כמו חלוקת פלאיירים, תלי-דלת, שילוט חוצות ושיתופי פעולה בין עסקים היא דרך מצויינת וחשובה לקידום העסק שלך. כדאי לנסות דרכים שונות לשיווק כי אין דרך טובה יותר מאשר ניסוי וטעייה.

זו טעות נפוצה אצל הרבה בעלי עסקים שכל אחד יכול לעשות שיווק דיגיטלי. כשאנחנו נחשפים לחשבונות הפרסום של לקוחותנו אנחנו מגלים טעויות רבות שנעשו בדרך ושרפו אלפי שקלים ללקוח כשניסה לקדם בעצמו את העסק. בקידום ממומן ישנה חשיבות גבוהה לקריאייטיב, לדף נחיתה, לכלי מעקב (פיקסלים), להגדרות הקמפיין, לטרגוט הקמפיין ועוד ועוד. מלבד כל זה, קידום ממומן הוא רק חלק קטן בפאזל ומומלץ לקחת חבילה מקיפה שכוללת יותר כלים שיווקיים.

אז מזה הריבאונד הזה בעצם?
כשמפרסמים מודעת PPC לקהל יעד מסוים, המודעה הפרסומית מוצגת למשתמש שמתעניין במודעה ומייצר איתה מעורבות. האירוע הזה מייצר אפקט ריבאונד שהוא כביכול נגדך כי מעתה, מפרסמים רבים באותו התחום כמו שלך יחשפו לאותו המשתמש. 

לדוגמא: גנן פירסם מודעה בפייסבוק במסגרת קמפיין "הקמת גינות" לקהל יעד באיזור המרכז. אבי מתל אביב לחץ על המודעה ובכך הראה לפייסבוק התעניינות בגננים מאיזור המרכז. מאותו היום אבי יקבל עוד מודעות של גננים שנותנים שירות באיזור המרכז של הקמת גינות – זה הריבאונד.

לאחרונה יש בעלי עסקים שבגלל האפקט ריבאונד מחליטים לצאת מהתחרות על המשתמש בפלטפורמה הרלוונטית. את הריבאונד אי אפשר להפסיק אבל על ידי טרגוט נכון, הצעה עסקית נכונה, מסרים משכנעים וניהול קמפיינים אסטרטגיים, מפרסמים יכולים לייעל את מאמצי ה-PPC שלהם ולשפר את ההחזר הכולל על ההשקעה.

לעשות את הטרנדים השונים שמגיחים לחיינו מידי פעם הוא לא הכרח בשיווק דיגיטלי של עסק! 
אם יש לך רעיון, זמן ורצון לעשות את הטרנד הזה אז בסדר גמור. יחד עם זאת, זה ממש לא חיוני בשיווק.

קידום אתר בגוגל נקרא בשפה המקצועית SEO. הכוונה היא לקדם אותו אורגנית לעמוד הראשון – כי מי שבעמוד השני פשוט לא קיים. 

בעקרון יש שלוש יסודות עיקריים במטרה להתקדם בגוגל: אתר מהיר ובנוי נכון, תוכן איכותי ומקורי, הפניות לאתר מרחבי הרשת.

גוגל אדס זה הממשק שבו מפרסמים מודעות פרסומיות באמצעות הכלים של גוגל. זה משתייך לקטגוריה של "קידום ממומן" ולא ל"קידום אורגני". 

דרך גוגל אדס ניתן לפרסם  בתשלום לפי קליק במנוע החיפוש של גוגל, ביוטיוב, ובאתרים שונים שגוגל עובד איתם (גם באתרי חדשות מובילים).

פרסום ממומן בפייסבוק יש אפשרות לעשות דרך פתיחת חשבון מודעות עצמאי – הדרך הפחות מקצועית. הדרך הטובה ביותר היא ליצור פורטפוליו עסקי ב"מטא" דרך הלינק הזה. לחבר את כל הנכסים הדיגטליים של מטא אליו: דף פייסבוק עסקי, אינסטגרם עסקי, וואטספ עסקי, פיקסלים למדידה, חשבון מודעות – ומשם לפרסם. 

חשוב לזכור – זה נראה פשוט לאנשים טכניים אבל יש ניואנסים שמשפרים תוצאות, וחוסכים המון כסף.

בשביל לפרסם פרסום ממומן באינסטגרם –  הדרך הטובה ביותר היא ליצור פורטפוליו עסקי ב"מטא" דרך הלינק הזה. לחבר את כל הנכסים הדיגטליים של מטא אליו: דף פייסבוק עסקי, אינסטגרם עסקי, וואטספ עסקי, פיקסלים למדידה, חשבון מודעות – ומשם לפרסם. 

חשוב לזכור – זה נראה פשוט לאנשים טכניים אבל יש ניואנסים שמשפרים תוצאות, וחוסכים המון כסף.

קישוט