טיפים לאתר איקומרס שמוכר יותר

מאות אנשים כבר התחברו לקבוצות הוואטספ של תן-בוסט

טיפים לאתר איקומרס שמוכר יותר

במאמר זה נסקור טיפים לאתר איקומרס – כאלו שיכולים להגדיל מכירות באתר ולייצר הכנסה גדולה יותר ואתר איקומרס מוצלח יותר.

מזה אתר איקומרס

אתר איקומרס הוא אתר מכירות אונליין על פלטפורמת שופיפיי, איקומרס או וויקס. יש כמובן פלטפורמות שונות נוספות אבל הן אינן פופולאריות כמו אלו שצויינו. בין כל הפלפטפורמות ההעדפה היא איקומרס מכיוון שזה הכי כלכלי, נוח ויש הרבה מומחים בארץ שיודעים לטפל בזה נכון. דרך הממשק אפשר לנהל את המלאי, לאשר ולבטל הזמנות, לעדכן מוצרים, מחירים ועוד. השיטה הזו נוכחת שנים רבות אבל בתקופת הקורונה היא גדלה בעשרות מונים.

טיפים לאתר איקומרס

  1. חלוקה לקטגוריות
    אחת הטעויות הגדולות של בעלי עסקים שבונים אתר איקומרס הוא כמות "היסטרית" של מוצרים בדף. אם צריך לגלול את העמוד יותר מידי בשביל לעבור על כל המוצרים זו טעות חמורה. לכן, יש לצמצם את הגלילה של כל דף מוצרים על ידי חלוקה לקטגוריות.
  2. "שואו-קייס"
    בדף הראשי יש להוסיף חלק שבו יהיו כל המוצרים הנמכרים ביותר ועוד חלק של כל המוצרים החדשים ביותר.
  3. קופון
    קופון זו שיטה מעולה לקידום מכירות באינטרנט. שקלו להוסיף כבר בעמוד הראשי קופון למכירה. כלומר, אין צורך לחפש את הקופון בכל מיני אתרים לקופונים – עשו ללקוח חיים קלים ושימו לו כבר בעמוד הראשי באופן בולט את הקופון. חשוב שתמיד תהיה כותרת עדכנית לקופון. למשל "מבצע סוף השנה" \ "מבצע תחילת שנה"\ "מבצע אביב" \ "מבצע חורף". תמיד אפשר למצוא סיבות לקופון.
  4. מדיה מגוונת
    חשוב שעל כל מוצר יהיה כמה סוגים שונים – תמונה, וידאו, PDF ועוד.
  5. המלצות 
    הוסיפו המלצות. המלצות נותנות ביטחון ללקוח לרכוש ממך!
  6. הוסיפו "פירורי לחם"
    זה יעזור למשתמשים להתמצא באתר למשל באיזו קטגוריה הם. בנוסף, זה חשוב מאוד ל SEO וקידום האתר בגוגל.
  7. Up sell
    אפ-סל זו שיטה שמשתמשים בה להגדלת המכירה. לדוגמא אם משתמש הכניס לעגלת הקניות נר ריחני שדולק 20 שעות, אז אפשר לשאול אותו ביציאה "לא היית מעדיף את הנר הריחני שדולק 40 שעות?". במקרים רבים משתמשים יעדיפו ללכת על מוצר זול ולכן ילכו על הקטן ופה המקום שלנו לתת תחושה שדווקא הגדול הוא המשתלם יותר.
  8. Cross sell
    מדובר על מוצרים משלימים למוצר שהמשתמש הכניס לעגלה. למשל אם הוא הכניס נר ריחני רומנטי אז אפשר להוסיף לזה גם שוקולד או יין אדום, כי אולי זה ישלים לו את זה למתנה מושלמת.
  9. קמפיינים ממומנים
    קמפיינים ממומנים זו דרך נהדרת להגדיל מכירות באתר איקומרס. טיפ מעולה לאתר האיקומרס שלך והגדלת המכירות הוא להשתמש בגוגל מרצ'נט. זו פלטפורמה שבה אפשר לקדם את המוצרים גם אורגנית וגם ממומן.
  10. רימרקטינג
    חשוב מאוד לעשות רימרקטינג או מה שנקרא גם "קמפיין רדיפה". אם נצפתה התעניינות במוצר מסוים אז רימרקטינג יכולה להגדיל את הסבירות למכירה באופן ניכר.

סיכום כל הטיפים לאתר איקומרס

לסיכום, אתר איקומרס זה השקעה מעולה. אבל כדאי להשקיע חשיבה אסטרטגית ושיווקית בשביל להגדיל מכירות. וודאי כבר הושקע מצדך זמן וכסף רב אז כדאי לבצע את זה בצורה מושלמת.

מאמר זה נכתב באהבה על ידי תן-בוסט ❤️ שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

דילוג לתוכן