גלו למה איש שיווק לעסק הוא דווקא משמעותית עדיף על סוכנות

איש שיווק לעסק שיש לו את כל היכולות של סוכנות שיווק כולל יכולות CPC, SEP, קופי, קריאייטיב, בניית אתרים, דפי נחיתה ועוד ועוד הוא כוח מפלצתי לעסק (ובעיקר לעסקים קטנים – בינוניים), והנה מספר סיבות לכך:

איש שיווק לעסק יושב עם לפטופ

1. איש שיווק לעסק הוא חסכוני

  • עלויות תקורה נמוכות יותר: לאיש שיווק לעסק שהוא פרילנסר יש בדרך כלל עלויות תקורה נמוכות יותר בהשוואה לסוכנויות, וכתוצאה מכך עמלות נמוכות יותר עבור הלקוחות שלהם. הדבר ברור וטבעי מכיוון שהם לא מעסיקים עובדים, אינם עובדים במשרדים מפוארים עם שירותי שמירה ושכירות גבוהים, עלויות הפרסום שלהם נמוכות ולרוב נשענות על קידום אורגני ופרסום מפה לאוזן. על כן, כל אלו מביאים לכך שהעלויות נמוכות משמעותית.
  • תמחור גמיש: פרילנסרים מציעים לעתים קרובות מודלים של תמחור גמישים יותר, כולל תעריפים לפי שעה או עמלות מבוססות פרויקטים, אלו יכולים להיות ידידותיים יותר לתקציב של עסקים קטנים ובינוניים. סטארטאפ שעבד איתנו בעבר עבד על בסיס פרויקט לפרויקט, שילם רק עבור משימות ספציפיות כמו הקמת קמפיינים PPC ועיצוב דפי נחיתה. היתה התאמה מושלמת לתקציב המצומצם שלהם. בנוסף בד"כ אין התחייבות ארוכת טווח מה שמייצר עוד אספקט כלכלי שהוא נכון לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לשמור על גמישות תקציבית.

2. תשומת לב אישית

  • תקשורת ישירה: עבודה ישירה עם איש שיווק מאפשרת תקשורת ברורה וישירה, ומבטיחה שהחזון והדרישות שלך מובנות ומיושמות במדויק ובלי פינג פונגים מיותרים בין מחלקות. לדוגמא שצריך להבין את החזון של הבעלים ולשלב אלמנטים מותאמים אישית כמו דימויים מקומיים ותכונות מותאמות אישית של העסק – במצבים כאלה התקשורת הישירה היא פשוט הכי נכונה שיש.
  • פתרונות מותאמים אישית: פרילנסרים יכולים לספק פתרונות מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של העסק שלך ללא צורך בביצוע פרוטוקול סוכנות סטנדרטי. לדוגמא איש שיווק לעסק שהוא פרילנסר יכול לבצע שיחות טלפון גם מחוץ לשעות העבודה המקובלות – זה דבר שיכול מאוד להתאים לבעלי עסקים שמוצפים בעבודה במשך היום.

3. מומחיות וגמישות

  • ערכת מיומנויות מגוונת: פרילנסר מיומן במספר תחומים כמו PPC, עיצוב אתרים, SEO ודפי נחיתה יכול לטפל בהיבטים שונים של אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך, ולהבטיח קוהרנטיות, סינרגיה וחשיבה אסטרטגית ממעוף הציפור. בעל חנות לקח איש שיווק לעסק שיטפל בהכל, החל מעיצוב האתר, הקמת קמפיינים בגוגל אדס, אופטימיזציה של דפי מוצר לקידום אתרים ויצירת דפי נחיתה מרתקים לקידום מכירות. זה נתן לו כוח שיווקי מפלצתי! כמו החבר הזה בצבא שדוחף קדימה ולא מוותר, זה מגיע למצב שלא צריך לדבר יותר מידי כי יש הבנה הדדית ויש מישהו שדואג לשיווק.
  • ידע עדכני: פרילנסרים לעתים קרובות נשארים מעודכנים במגמות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להישאר תחרותיים, ולהביא גישות חדשות וחדשניות לפרויקטים שלך.

4. גמישות וזריזות

  • עבודה מהירה: פרילנסרים יכולים לעתים קרובות להתחיל פרויקטים באופן מיידי ולעבוד על לוח זמנים גמיש יותר, מה שמוביל לזמני אספקה ​​מהירים יותר.
  • יכולת הסתגלות: פרילנסרים יכולים להסתגל בקלות לשינויים ולדרישות חדשות, ולהציע את הזריזות הדרושה כדי להגיב לשינויים בשוק ולצרכים עסקיים במהירות. כאשר פרילנסר עובד עם סטארט-אפ טכנולוגי שפתאום משנה את המודל העסקי שלו, מיד ניתן להתאים את התוכן ואת אסטרטגיית ה-SEO של האתר ואת הקמפיינים וכך לשקף את הכיוון החדש, תוך הימנעות מעיכובים שעלולים להשפיע על העסק.

5. מיקוד ומסירות

  • בעלות על פרויקט: פרילנסר בדרך כלל לוקח בעלות מלאה על הפרויקט, מה שמוביל לרמה גבוהה יותר של מסירות ומחויבות לספק תוצאות איכותיות.
  • פחות הסחות דעת: בניגוד לסוכנויות המנהלות מספר לקוחות בו-זמנית, פרילנסרים יכולים להתמקד באופן אינטנסיבי יותר בפרויקט שלך, ולהבטיח תשומת לב יסודית לפרטים.

6. בניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם איש השיווק של העסק

  • מגע עקבי: עבודה עם אותו האיש שיווק לאורך זמן יכולה להוביל להבנה טובה יותר של העסק שלך, המטרות שלו והאתגרים שלו, ולטפח שותפות פורה לטווח ארוך.
  • אמון ואמינות: יצירת מערכת יחסים חזקה עם פרילנסר מהימן עשויה להביא לתמיכה וייעוץ מהימנים ומתמשכים, ולהוסיף ערך לעסק שלך באופן רציף. זה גורם בסוף להגדלת המכירות בעסק ואת בסיס הלקוחות שלו.

7. איש שיווק לעסק פרילנסר – אינו מתחלף חדשות לבקרים

מלבד העובדה שאינו שכיר ולכן אין לו את ה DNA של העובד השכיר שחושב בקטן אלא נותן לך עבודה בצורה הטובה ביותר הוא גם הרבה יותר יציב. איש שיווק לעסק בד"כ נשאר עם הלקוח עד שהלקוח יוצא לפנסיה.

אז למה עדיף איש שיווק לעסק בשורה התחתונה

השילוב של איש שיווק לעסק פרילנסר בין עלות לבין תועלת, תשומת לב מותאמת אישית, ורסטיליות, גמישות, מסירות, פוטנציאל, קשר ארוך טווח הופכים אותם לאופציה מושכת עבור עסקים ובעיקר עסקים קטנים – בינוניים המחפשים פתרונות שיווק דיגיטלי איכותיים ומותאמים.

הצלחנו לשכנע אותך? אז שווה לך לבדוק את תן-בוסט פרילנסר שיווק דיגיטלי לעסק

בניית אתר לעסק

להמשך שיחה בפייסבוק יש להשאיר פרטים

בניית אתר לעסק

להמשך שיחה בוואטספ יש להשאיר פרטים

הטופס נשלח בהצלחה! נחזור בהקדם.

Let’s Boost Your Business

שיחת ייעוץ חינם עם מומחה

מלאו את הטופס עכשיו ויועץ שיווק מומחה יצור קשר -
זה חינם, זה כיף וזה יעזור!

יועץ שיווק מומחה