איך בית דפוס מקצועי יכול לעזור לעסק שלך?

מאות אנשים כבר התחברו לקבוצות הוואטספ של תן-בוסט

איך בית דפוס מקצועי יכול לעזור לעסק שלך?

התקשורת החזותית של העסק היא מראה הכל וכדי לחלחל לתודעה, להפיץ ביעילות מסרים שיווקיים ולהניע לפעולה יש להשקיע בבניית הזהות המותגית – לוגו, פלטת גוונים, אלמנטים רלבנטיים, שביחד יצרו את המראה המבוקש של העסק שלכם כאשר מתקשרים אלו ברמה הוויזואלית כלפי חוץ.
ברגע שיש לכם מיתוג קל יותר לדעת מה יהיה העיצוב של המוצרים שתרצו להפיץ – מוצרי קידום מכירות, מתנות ללקוחות ואפילו ניירת משרדית ממותגת.
הדרך לחיזוק המוניטין של בית העסק היא באמצעות פיתוח, הדפסה, שיווק והפצה של מוצרים שונים וכדאי לחפש בית דפוס מקצועי דרכו תוכלו להדפיס את התוצרים שלכם בדרך הטובה ביותר, בסטנדרטים גבוהים תוך שמירה על איכות גרפית מקסימלית, חומרים עמידים, בייצור מהיר ויעיל ואספקה מהירה – כדי שתוכלו להתחיל ולהניע את התהליך כל הזמן.
בית הדפוס Ink הוא המקום האולטימטיבי לביצוע הדפסות איכותיות. לבית הדפוס גם אתר אינטרנט הכולל פלטפורמה ידידותית למשתמש, שמאפשרת להטעין עיצוב קיים או לעצב בדרך של שחרור וגרירה באמצעות בחירת תבניות או משחק עם אלמנטים את העיצוב המבוקש ולשלוח ישירות להדפסה. אופציה נוספת היא להיעזר במעצב גרפי של בית הדפוס, שיוכל ללוות אתכם ביצירת מוצרי הדפוס המבוקשים.

מהם שירותי בית הדפוס שיוכלו לסייע לכם בקידום העסק שלכם? הכרות עם מספר שירותי דפוס לעסקים:


לכו בעקבות השלט


שלטי חוצות או שלטים פנימיים בתוך החברה מסייעים במשיכת תשומת לב והעלאת המודעות לקיומו של העסק ולפעילותו העסקית. תוכלו לתקשר דרך השלטים הגעה פיזית לבית העסק, מבצע מיוחד, השקה של מוצר חדש או מספר מוצרים ושירותים.
בעיצוב שלטי חוצות יש לקחת בחשבון את המידות, חומר הגלם של השלט, היכן הוא עתיד להיתלות וכיצד על מנת לפתח שלט חוצות שיעביר היטב את המסרים המבוקשים. שימו לב לקונטרסט בין גוון הרקע לבחירת פונטים קריאים גם מרחוק בצבע מנוגד שיתבלט על גבי הרקע.


כרטיס ביקור מנצח


כרטיס ביקור הוא כלי שיווקי עוצמתי, שמציג את העסק שלכם בדרך בה תרצו שהוא יוצג ללקוחות חדשים וקיימים, שותפים עסקיים פוטנציאליים. כרטיס ביקור אמור להיות בדמותו של העסק, ערכיו, בצבעוניות המועדפת ולשאת את הלוגו שלכם ולכלול כמובן פרטי התקשרות.
כדאי לעצב כרטיס שיבלוט בערמת הכרטיסים שתוכלו לחלק לאנשי קשר ומפתח ולכל מי שאתם מוצאים לנכון וחשבו כיצד לבדל אותו מכרטיסים אחרים מבלי לאבד את הזהות שלכם בעיצוב שלוכד את המהות של בית העסק ושימו דגש על הדפסה איכותית כך שהכרטיס יהיה מכובד ומרשים ובעל תוחלת חיים ארוכה.

מוצרי פרסום ממותגים


רוצים לחלק למתעניינים או ללקוחות מתנה ומחפשים מוצר שיישא את האופי של העסק והזהות שלו? מוצרי פרסום ממותגים יעשו את העבודה בין אם מדובר בתיקים ממותגים או פדים לעכבר, פריטים פונקציונאליים ואופנתיים שאנשים אוהבים לשמור ויזכירו להם כל פעם מחדש את קיומו של העסק שלכם. חשבו איך לעצב אותם כך שהעסק שלכם יבלוט מהלוגו דרך אלמנטים או אייקונים שמדגישים וממחישים את הפעילות שלכם ועד פרטי התקשרות שהם יזכרו איך לאתר אתכם וליצור קשר בעת הצורך. הפלייר שעושה הבדל
אפילו בעידן הדיגיטלי עלון בעל ערך רב כאשר מוסרים אותו לאנשים הנכונים, בזמן הנכון, במקום הנכון. ישנה אוכלוסייה גדולה שאוספת עלונים ומעיינת בהם במיוחד אם העלון אינפורמטיבי ומספק לה את המידע לו היא זקוקה ובית דפוס איכותי כמו Ink יוכל להדפיס לכם פליירים ועלונים מעוצבים באיכות גבוהה שתוכלו לחלק בתיבות הדואר או בנקודות אסטרטגיות לקהל לקוחותיכם הקיים או הפוטנציאלי.

דילוג לתוכן