תוכנה לניהול עסק קטן – CRM

מאות אנשים כבר התחברו לקבוצות הוואטספ של תן-בוסט

תוכנה לניהול עסק קטן – CRM

CRM יעשה לכם המון סדר בניהול הלקוחות

עסק קטן צריך CRM שזה ראשי תיבות של Customer Relationship Management. זו תוכנה לניהול עסק שאיתה מנהלים את היחסים עם הלקוחות (וגם עם הלידים). המטרה היא שיהיה מקום אחד שמרכז את תמונת המצב המלאה של כל לקוח ולקוח. במאמר זה אתייחס ל CRM מנקודת מבט של עסק קטן ואתן המלצה ל CRM חינמי ומומלץ.

הפיצ'רים הבסיסיים שקיימים בכל תוכנת CRM

  • פרטי אנשי הקשר – שם, מספר טלפון, כתובת מייל וכל הפרטים הרלוונטיים לעסק.
  • תקציר של כל שיחה שביצענו עם איש הקשר – בין אם ביצענו אותה במייל, בטלפון, בוואטספ או בפגישה (מה שנקרא LOG).
  • אפשרות שנוכל לרשום לכל איש קשר הערות שישמרו בכרטיס.
  • רישום של סגירת עסקה מול לקוח (שווי עסקה, מתי נסגרה, מה הוחלט וכו')
  • לפתוח TICKET ללקוח – כלומר לקוח שיש לו בעיה או בקשה כלשהי וצריך פתרון אז פותחים לו כרטיס וירטואלי וכך אפשר להיות במעקב.
  • אפשרות לנהל משימות מול הלקוח – וכמובן התראה עליהן, ניתן גם להכניסן ליומן גוגל או outlook.
  • אפשרות לשתף ולתת גישה עם כמה מעובדי העסק – כך שכולם כל הזמן מסונכרנים בתמונת מצב הלקוח.

תן בוסט שיווק דיגיטלי לעסקים

פיצ'רים נוספים שכדאי לשקול שיהיו בתוכנה לניהול עסק

  • אפשרות לשליחת מיילים לרשימות תפוצה.
  • סנכרון עם אתר האינטרנט – כך שלידים שנרשמים באתר יכנסו אוטומטית ל CRM.
  • סנכרון עם המכירות שמתבצעות באתר – כך שכל מכירה נרשמת ב CRM.
  • סנכרון עם פייסבוק ADS וגוגל ADS – כך שכל ליד יכנס אוטומטית ל CRM.
  • ניתוח תובנות מתוך הקמפיינים בפלטפורמות השונות.
  • אפשרות לשיחות טלפון יוצאות בלחיצת כפתור – והקלטת שיחת הטלפון.

שימו לב שהפיצ'רים האלה בד"כ הם בתשלום בתוכנות השונות או שהן חינם אך מוגבלות בצורה מסוימת.

אז איזה CRM מומלץ לעסק קטן בשביל לרכז מידע על לקוחות?

אנחנו מאוד ממליצים על Hubspot.
היא מאפשרת ליצור Forms, לשלוח עד 2000 מיילים בחודש בגרסה החינמית, צ'אט וחיבור לוורדפרס ול-ווקומורס בקלות ועוד.

יש לכם שאלות או המלצה נוספת ל CRM חינמי מניסיונכם האישי? נשמח לשמוע על ההתנסות שלכם!

תן בוסט שיווק דיגיטלי לעסקים

דילוג לתוכן