היכולת לדעת מתי לפרסם פוסטים בפייסבוק יכולה לעשות את ההבדל עבורך. שעות טובות לפרסום בפייסבוק זו בחירה שצריך לעשות. בחירה נכונה של השעות שבהן אנחנו מפרסמים יכולה להגדיל את שיעור המעורבות, את כמות הלייקים, השיתופים והתגובות. אז איך יודעים מתי להוציא את המודעות לאוויר?
כל התשובות איך קובעים מתי השעות הטובות לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם.
במאמר זה אציג את כל הנקודות החשובות ואת כל התשובות בנוגע לשעות הטובות שבהם הפוסטים שלכם יזכו לחשיפה ולמה זה חשוב אז בואו נצא לדרך.
1.אז למה הזמן חשוב?
הזמן שבו המודעות שלנו מוצגות לאנשים בפייסבוק משפיע על החשיפה שלהן. פייסבוק משתמש באלגוריתם חכם שמטרתו להציג למשתמשים את התוכן הכי רלוונטי עבורם. חלק מהאלגוריתם מבוסס על האינטראקציות של המשתמשים בשעות מסוימות ביום. אם אנחנו מפרסמים בזמן שבו יש יותר סיכוי שיתקבלו אינטראקציות, יש יותר סיכוי שהתוכן שלנו יופיע לאנשים נוספים, וזו הדרך להשיג תוצאות טובות יותר.
2. השעות האופטימליות
לפי מחקרים שונים, השעות שבהן ניתן להשיג את מירב החשיפה והמעורבות עבור רוב העסקים הן:
- בוקר (7:00-9:00): זוהי שעה שבה הרבה אנשים פותחים את הטלפון או המחשב בזמן שהם שותים את הקפה שלהם או בדרך לעבודה. זהו זמן מצוין להציג תוכן שמצריך שיתוף או קריאה בעיון.
- צהריים (12:00-14:00): בשעות הצהריים אנשים נוטים לנפוש מהעבודה ולהתעדכן בפייסבוק, מה שיכול להוביל לכמות גבוהה של אינטראקציות.
- ערב (19:00-21:00): אחרי יום עבודה, אנשים מרבים לגלול ברשתות החברתיות בזמן שהם בבית. זו שעה שבה יש סיכוי גבוה לראות יותר לייקים ותגובות.
3. השפעת ימות השבוע
לא רק השעות ביום משפיעות על הצלחת הקמפיינים שלנו, אלא גם הימים בשבוע. לפי נתונים שפורסמו, יש ימים שבהם הפייסבוק פעיל יותר:
- ראשון -חמישי: הימים הראשונים של השבוע הם לרוב הימים בהם המשתמשים הכי פעילים, במיוחד אחרי סופשבוע שבו הם עשויים להתעדכן בתוכן שפספסו.
- שישי -שבת: ימים אלו עשויים להיות פחות פעילים מכיוון שלאנשים יש פחות זמן לבדוק את פייסבוק כשהם נכנסים לשישי-שבת. חלק גדול מהם הם גם שומרי שבת. אם יש לכם קהל יעד מסוים שידוע לכם שהוא נכנס לרשתות גם בימים אלו, זה יכול לעבוד לטובתכם ביג טיים.
4. תיאום עם הקהל
הזמנים שצוינו הם כלליים ומבוססים על נתונים כלליים, אבל השעות הטובות ביותר עבורכם עשויות להיות שונות. כדי להגדיל את הסיכוי להשפיע על הקהל שלכם, כדאי לבדוק את דפוסי הפעולה של הקהל הספציפי שלכם. ניתוח הנתונים שצוברים דרך פייסבוק אינסייטס (Facebook Insights) יכול להראות לכם את שעות הפעילות של הקהל שלכם – מה שמאפשר לכם לתכנן את זמני הפרסום בצורה מדויקת יותר.
5. אופטימיזציה בעזרת A/B Testing
כמו בכל תחום של שיווק דיגיטלי, אופטימיזציה היא המפתח להצלחה. כדי למצוא את הזמן האופטימלי עבור העסק שלכם, כדאי לבצע ניסויים של A/B Testing – כלומר, לבדוק איך קמפיינים שונים משתנים כאשר הם יוצאים בשעות שונות של היום. תהליך זה יאפשר לכם למקד את המודעות בזמן המדויק ביותר שבו יש סיכוי גבוה יותר להצלחה.
6. תנודות בעונות
חשוב לזכור שהזמנים והימים שבהם כדאי לפרסם יכולים להשתנות לפי עונות השנה. בתקופות חגים או חופשות, יש סיכוי שהפעילות בפייסבוק תהיה שונה, מה שדורש התאמות לקמפיינים שלכם.
אז מה המסקנה שלנו לגבי השעות הטובות לפרסום בפייסבוק
בחירה נכונה של השעות והימים לפרסום בפייסבוק היא חלק חשוב במיקסום ההשפעה של הקמפיינים הדיגיטליים. אם נתמקד בזמנים בהם הקהל שלנו פעיל יותר ונבחן את הנתונים במדויק, נוכל להבטיח שיותר אנשים ייחשפו לתוכן שלנו, יגיבו לו וישתפו אותו. בסופו של דבר, כמו תמיד בעולם הדיגיטלי, חשוב להישאר גמישים ולהתאים את האסטרטגיה לפי הצרכים של העסק ושל הקהל שלנו.
גלו עוד על שיווק דיגיטלי לעסקים שמתאים גם לעסקים קטנים וגם לעסקים גדולים.