בסביבה העסקית התחרותית של היום, מציאת סוכנות שיווק אמינה יכולה להרגיש כמו חיפוש אינסופי. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, בעלי עסקים מתפתים פעמים רבות לחתום על חוזים שנראים מבטיחים במבט ראשון. עם זאת, עסקים רבים מוצאים את עצמם נעולים בהסכמים ארוכים, בדרך כלל למשך שישה חודשים לפחות. שיטה זו מספקת מעט מאוד מקום להתאים או להעריך מחדש את השותפות אם התוצאות אינן עומדות בציפיות והעסק צפוי לספוג הפסדים קשים. וכשמדובר על עסק חדש זו הופכת להיות מכת מוות ממשית לעסק.
סגירה בחוזה לתקופת זמן ארוכה אינה הכרחית עבור הלקוח
זה הפך לנוהג מקובל בתעשיית השיווק עבור סוכנויות שונות לדרוש מלקוחות להתחייב לחוזים ארוכי טווח. ההיגיון מאחורי עסקאות אלה מסתכם לעתים קרובות בהבטחה שלוקח זמן לביצוע תוצאות מצוינות. אמנם יש בכך אמת, אך עסקים רבים מרגישים לכודים לאחר מספר חודשים כאשר התוצאות אינן תואמות את הציפיות שלהם.
מה קורה אז? עבור הלקוח, זה משחק המתנה. חברה יכולה להיות תקועה במערכת יחסים עם סוכנות שלא מספקת תוצאות, ללא יכולת לבחון אפשרויות אחרות עד שהחוזה יפוג. מודל זה, על אף שהוא מועיל לחברות שיווק כדי להבטיח הכנסה קבועה, עלול לגרום לעסק לאבד זמן יקר, הזדמנויות, וכמובן גם הרבה מאוד כסף.
החופש לעזוב את סוכנות השיווק הפכה להזדמנות נדירה
זה הפך להיות נדיר למצוא סוכנות שיווק המציעה גמישות. כזו המאפשרת לעסקים לעזוב כשהם לא מרוצים. כזו שהעבודה איתה היא על בסיס הצלחה ותוצאות. סוכנויות מסוג זה פועלות ללא התחייבויות ארוכות טווח, ועצם הצלחתן תלויה בתוצאות שהן יודעות להביא. וללקוחות, גישה זו מציעה משב רוח רענן.
פוקוס על ביצועים במקום פוקוס על הבטחות
הרעיון הוא פשוט: אם הסוכנות בטוחה בערך שהיא מביאה, הם לא צריכים לכבול את הלקוחות שלהם בחוזים. על ידי מתן אפשרות לעסקים להתרחק בכל עת, חברות אלה מיישרות את עצמן עם יעדי הלקוחות שלהן, מה שהופך את הפוקוס באמת על ביצועים, ולא רק על הבטחות.
הכוח חוזר לידיים של העסקים
האפשרות לעזוב מתי שתרצו מחזירה את הכוח לידיים של בעלי עסקים. זה מבטל את החרדה שמתלווה להיות קשור לסוכנות שלא עומדת בציפיות. אם הדברים לא מסתדרים, אתה יכול לבחון אפשרויות אחרות ללא דיחוי. אין דיונים ארוכים על חוזים או דמי סיום – רק הפסקה נקייה.
זה גם מאלץ את הסוכנות לעבוד קשה יותר עבורך. ללא ערובה לשותפות ארוכת טווח, לסוכנויות יש מוטיבציה לספק תוצאות יוצאות דופן באופן עקבי ולעמוד על הרגליים האחוריות עבורך. לכן, המודל הזה מועיל לשני הצדדים. לקוחות משיגים את התוצאות שהם מחפשים, וחברות שיווק שמצטיינות באספקתן משמרות באופן טבעי את הלקוחות שלהן באמצעות רצון טוב ואמון, ולא בעזרת אותיות קטנות.
דבר אחד בטוח ואפשר להסכים עליו, בעולם שבו עסקים מחויבים לעתים קרובות בחוזים, הסוכנויות הבודדות שמציעות חופש מוחלט מחוזה כובל הן שינוי מבורך. הצטרפו להצלחה תן-בוסט שיווק דיגיטלי לעסקים