מה צריך בשביל להיות משווק דיגיטלי

מאות אנשים כבר התחברו לקבוצות הוואטספ של תן-בוסט

מה צריך בשביל להיות משווק דיגיטלי

להיות משווק דיגיטלי תותח דורש ידע רחב ורב תחומי, יכולות רבות ומגוונות. וציוד שיאפשר לו להתמודד עם כל העומס הקיים. במאמר זה אסקור בקצרה את המיומנויות שהמשווק הדיגיטלי צריך לרכוש וגם את הציוד הדרוש.

מיומנויות נרכשות למשווק הדיגיטלי

רגע לפני שבחרתם במקצוע הזה דעו שזו לא עבודה קלה, יש צורך תמיד להכיר וללמוד את הטרנדים החדשים, לשפר יכולות קיימות, ולחדד כישורים שונים. הנה חלק מכל מהיכולות המצופות ממשווק דיגיטלי תותח:

1. ידע בתוכנות העיצוב הגרפי השונות – אנחנו חיים בעידן שגרפיקה היא הכל!
2. יכולות כתיבה וסטוריטלינג טובים – כל עסק חייב שיהיה מאחוריו סיפור מוכר.
3. עריכת וידאו – בלי זה אין קמפיין שבאמת יכול לעבוד בצורה אפקטיבית מקסימלית.
4. בניית אתרים – עסק בלי אתר אינטרנט זה עסק "חסר בית".
5. דף נחיתה – כי צריך לאסוף לידים בצורה מוכרת.
6. ידע בכל הפלטפורמות השונות –  יש המון מהן וכדאי להכיר את כל הפופולאריות. פייסבוק, אינסטגרם, גוגל זה רק קצה הקרחון.
7. מחקר ואנליטיקה – צריך להיות מסוגל לעשות מחקר ואנליטיקה ברמה גבוהה לטובת תכנון קמפיין וגם אופטימיזציה של קמפיין.

לכן, יש שלושה דברים שכל משווק דיגיטלי צריך:

מחשב חזק

מחשב חזק שצריך לעמוד בכל האתגרים ובכל התוכנות שדורשות משאבים רבים! הוא צריך להיות חזק באוויר, בים וביבשה כי כידוע משווקים דיגיטליים אוהבים לעבוד במקומות שונים. יש אפשרויות רבות בניהן המחשבים המצויינים של Dell XPS, מקבוק לחובבי אפל או מחשב Lenovo I7

חשוב להבין שמחשב חלש לא יחזיק מעמד עם כל התוכנות השונות. לדוגמא, ממש עכשיו בזמן כתיבת הטקסט הזה אני עובד עם פוטושופ, אילוסטרייטור, אפטר אפקט, פרימייר, וורד, אקסל , אאוטלוק, וואטספ, כרום ופיירפוקס – כולן במקביל. לכן, חושב שהמחשב יהיה חזק.

כיסא נוח

כמו שכבר ציינתי, יש צורך לשבת לא מעט זמן במשרד. לכן חשוב שבמשרד יהיה כיסא אורטופדי מפנק. ישנם כללים חשובים שחשוב לשמור עליהם. אחד הוא שגובה העיניים יהיה בגובה המסך. והשני, שיהיו ידיות בדיוק בגובה השולחן. ישנם עוד כללים וכדאי להתייעץ עם מומחה לישיבה ארגונומית נכונה.

מוזיקה מצוינת

בשביל לעשות סביבת עבודה כיפית מומלץ כמובן ספוטיפיי או יוטיוב מיוזיק. כדאי לנהל מספר פלייליסטים שמתאימים לעבודות שונות. פלייליסט עברי או לועזי יכול להתאים לזמנים שבהם מבצעים עבודת עיצוב גרפי. זאת לעומת "מוזיקת ריכוז" שיכולה יותר להתאים לכתיבת תוכן וחשיבה קריאייטיבית ללא הסחות דעת. וכמובן, פודקאסטים שיכולים להיות מצוינים לזמנים של מחקר, אנליטיקה, הפסקות וכד'.

לסיכום, משווק דיגיטלי צריך סביבת עבודה תומכת מכיוון שהעבודה לא קלה. כדאי מאוד למצוא דרכים להקל קצת על העבודה הקשה. אם יש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע עליהם ולהשתמש בהם.
מאמר זה נכתב באהבה ❤️ על ידי תן-בוסט

דילוג לתוכן