מהם היתרונות בבחירת פרילנסר לקידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני בגוגל – או במונח המקצועי, SEO – עשוי להגדיל במידה ניכרת את הרווחיות של כל עסק. בעצם לא "עשוי להגדיל", אלא מגדיל. כשאתר מופיע באחד המקומות הראשונים בדפי תוצאות החיפוש בגוגל, מתרחש קסם כפול: קודם כל המון גולשים נחשפים אליו, ומדובר בגולשים שבדיוק מחפשים באופן אקטיבי מוצר או שירות שהעסק מספק. שנית, כל הגולשים והגולשות האלה מייחסים לעסק אמינות ומקצוענות עוד לפני שנכנסו לאתר שלו, כי הם סומכים על גוגל. את שירות הקידום האורגני מספקים גם פרילנסרים וגם חברות גדולת, ובמקרים רבים האופציה הראשונה היא זו הנכונה.

מקסימום מחויבות

הסיבה הראשונה להמלצה על פרילנסר לצורך קידום אתרים היא רמת המחויבות. אמנם גם בחברות גדולות מן הסתם רוצים בטובת הלקוח, ומשקיעים מאמץ כדי לעזור לו, אבל במקביל האחריות מתפזרת בין עובדים רבים בחברה. לעומת זאת, כשפרילנסר מקדם אתר, ההצלחה או הכישלון הם שלו ורק שלו, ועובדה זו מייצרת רמת מחויבות מקסימלית. בנוסף, בחברה גדולה מי ש"השיג" את הלקוח הם אנשי השיווק או המנכ"ל, והם אלה שהבטיחו תוצאות ולא המקדם. אצל פרילנסר הקשר הוא אישי מהרגע הראשון וגם לכך יש תרומה למחויבות הגבוהה.

מקסימום התאמה למאפיינים הספציפיים של כל אתר

יתרון שני לאופציית הפרלינסר הוא ההתאמה המדויקת של הליך הקידום לכל אתר ולכל לקוח ספציפי. בחברה גדולה יש בלא מעט מקרים נהלים יחסית נוקשים הנובעים מהיקפי העבודה, בעוד פרילנסר קידום אתרים מומחה מתנהל בגמישות מרבית שמאפשרת את אותה התאמה אופטימלית. מאותה סיבה פרילנסרים גם מגיבים מהר יותר לשינויים, למשל באלגוריתם של גוגל, ולכן יכולים לספק תוצאות טובות מאוד.

מינימום עלות

לעסקים קטנים, שבהם מן הסתם תקציב השיווק מצומצם, כדאי במיוחד לבחור פרילנסר לקידום אורגני בגוגל. חברה גדולה מחזיקה כמעט תמיד משרדים ויש לה עלויות שונות שהיא כמובן חייבת לכסות. לעומת זאת, לפרילנסרים יש הרבה פחות הוצאות, ובהתאם הם יכולים להציע תמחור אטרקטיבי לתהליכי SEO, מבלי להתפשר על האיכות. בהקשר זה חשוב להדגיש שקידום בגוגל מחייב סבלנות ואורך כשנה ואף למעלה מכך בתחומים תחרותיים. פרילנסר שמציע חוזה שלא כובל את העסק אליו אלא מאפשר בחירה חופשית הוא כמובן בחירה חכמה.

מקסימום מאמץ

"We're Number Two. We Try Harder" היה אחד הסלוגנים היותר אפקטיביים בהיסטוריה של הפרסומות. הוא שייך לחברת השכרת הרכב אוויס, שבחרה להבליט דווקא מה שנתפש כחיסרון – העובדה שהיא לא החברה הגדולה ביותר בתחום. גם אצל פרילנסרים בתחום הקידום והשיווק הדיגיטלי באופן כללי אפשר לזהות את המאמץ הרב יותר. לפעמים המניע הוא שאיפה אישית למצוינות ולפעמים זהו הרצון לגדול, ובכל מקרה מי שמרוויחים בזכות העסק הקטן שמשקיע את כל כולו לטובת הקידום הם הלקוחות.

בניית אתר לעסק

להמשך שיחה בפייסבוק יש להשאיר פרטים

בניית אתר לעסק

להמשך שיחה בוואטספ יש להשאיר פרטים

הטופס נשלח בהצלחה! נחזור בהקדם.