// מתאים מאוד גם לעסקים קטנים //

בניית אתר לעסק שידהים לקוחות

העסק שלך הולך לקבל שדרוג רציני!
בניית אתר לעסק הוא הכלי השיווקי האולטימטיבי למשיכת לקוחות חדשים. זה הזמן ליצור נוכחות דיגיטלית מדוייקת שתייצר לך יותר מכירות! אנחנו נשמח לעבוד יחד לצמיחה והגדלת העסק שחלמת עליו! 

בניית אתר לעסק שלך
// מתאים מאוד גם לעסקים קטנים //

בניית אתר לעסק שידהים לקוחות

בניית אתר לעסק שלך

בניית אתר לעסק - סוכן המכירות 24/7 שלך!

העסק שלכם הולך לקבל שדרוג רציני!
בניית אתר לעסק הוא הכלי השיווקי האולטימטיבי למשוך לקוחות חדשים ולייצר לך יותר ויותר מכירות. תן-בוסט שמחים לעזור לעסקים לצמוח ולגדול בעזרת בניית אתרי אינטרנט ברמה גבוהה כזו שתדהים את הלקוחות. יש לנו גם חבילות שיווק דיגיטלי משתלמות מאוד- בקיצור שווה לעבוד איתנו. 

סטודיו מקצועי לבניית אתרים לעסקים

\\ בניית אתר לעסק \\

תהיו מוכנים לשדרוג!

למה תן-בוסט? כי קודם כל אנחנו סוכנות שיווק!
לכן כשאנחנו בונים לך את האתר אנחנו חושבים על האתר שלך גם ברמה השיווקית – איך האתר ימכור יותר! ומעבר לזה, אנחנו נותנים לך את כל החבילה שרצית (ולא העזת לבקש).

בניית אתר לעסק

תן בוסט

הניסיון שלנו 

יש לתן-בוסט המון ניסיון בבניית אתרים לעסקים, שיווק דיגטלי, ומיתוג. לכן, אנחנו יודעים להסתכל ב"מבט-על" על העסק שלך והצרכים שלו. 

אנחנו פרילנסרים – הרווח כולו שלך

אנחנו פרילנסרים לכן הלקוחות שלנו מקבלים יותר אכפתיות, יותר זמינות, איכות גבוהה של מוצר וכל זה בפחות כסף.

עסק קטן?

אכפת לנו ממך. תן-בוסט הוקמה לטובת העסקים הקטנים לעזור להם ככל האפשר לצמוח ולגדול. לכן, השירותים שלנו בניית אתר לעסק, שיווק דיגיטלי, מיתוג עסק מתאימים מאוד גם לעסקים קטנים.

\\ השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור בהקדם \\

תן-בוסט בונה לך אתר אינטרנט לעסק שמגדיל מכירות

*אחסון לשנה ראשונה חינם ולאחר מכן בעלות שנתית

שיווק דיגיטלי לעסקים

שאלות נפוצות בבניית אתר לעסק

כאשר לעסק יש אתר אינטרנט שבנוי טוב זה מייצר ביטחון ללקוחות פוטנצייאלים לרכוש מהעסק. בנוסף, זה מייצר חשיפה אורגנית בגוגל (ללא אתר אינטרנט לא נמצאים בתוצאות החיפוש של גוגל). יותר חשיפה זה יותר מכירות – כך אתר האינטרנט שלך הוא סוכן המכירות החרוץ ביותר שלך. 

כל הפרטים החיוניים שלקוח צריך לדעת כמו פרטי יצירת קשר, היכן נמצא העסק, וכמובן מה העסק מוכר. צריך לכלול בפנים מסרים שיווקיים (גם תת-הכרתיים). חשוב לחשוב אסטרטגית על המסע של הלקוח – כך שבסוף המסע באתר הוא יבצע פעולה שאנחנו מעוניינים בה כמו רכישה או יצירת קשר.

בתן-בוסט תמיד תמצאו מחירים טובים, זמינות גבוהה ואיכות מוצר שיהיה מעבר לציפיות שלכם. ניתן לומר שמחיר של אתר תדמית פשוט החל מ 2500 ש"ח. כמובן שיש פקטורים רבים ומומלץ ליצור קשר עכשיו ולקבל פרטים נוספים.

בד"כ בניית אתר לוקחת כ 20 ימי עסקים מרגע שהגיע כל החומר שצריך לשם בניית האתר.

ראשית, יש לשלוח תמונות, לוגו, סרטונים, טקסטים שיווקיים – ככל האפשר.
ככל שיגיעו יותר אלמנטים שמצויינים מעלה האתר יהיה ברמה גבוהה יותר. 

חשוב לומר שמה שחסר אנחנו יכולים להשלים מאתרי סטוקים של תמונות וסרטונים מהאינטרנט – אז למי שאין את כל אלה שלא ימתין – כדאי להתחיל כבר בעבודה.

מעבר לזה, אם יש מיתוג מקצועי זה משפר את האתר מאוד!

דומיין זה כתובת אתר האינטרנט. העלות של דומיין נע בין 70 ל 150 ש"ח (לשנה!) כלומר מדובר על עלויות זניחות. בתן-בוסט נעזור לך לרכוש את הדומיין מספק דומיינים מוכר.

אחסון  זה השרת שבו מאוחסנים כל הקבצים של האתר. בתן-בוסט יש שירות אחסון שאנחנו נותנים כולל תחזוקה. מומלץ להשתמש באחסון של תן-בוסט על מנת שנוכל להיות עם היד על הדופק ולוודא שבריאות האתר במצב טוב תמיד.

אתר רספונסיבי  זה אתר שמותאם לכל גודל של כל מסך. בין אם יקרינו את האתר על מסך טלוויזיה ובין אם יגלשו בו במכשיר מובייל הוא יהיה קריא, ברור, ומותאם לגודל המסך.

חשוב שהאתר יהיה רספונסיבי (מותאם לכל גודל מסך), מובייל פרנדלי (שתהיה חוויה נעימה לגלוש בו במובייל), מהירות טעינה גבוהה – שלא יקרה מצב שעד שהאתר נטען משתמשים מאבדים סבלנות ויוצאים. 

דילוג לתוכן