דף הבית » בלוג שיווק תן בוסט
אם אתם שוקלים להתחיל לשווק את העסק שלכם באינטרנט – חשוב שתבינו איך נבנית הצעת מחיר לשיווק דיגיטלי, כדי שתוכלו לדעת בדיוק על מה אתם
אם אתם מחפשים לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם, למיזם חדש או אפילו לפרויקט אישי – יש לא מעט דרכים לגשת לזה. בניית אתר ברמה גבוהה
כשאתם שומעים "קידום מכירות בפייסבוק", אולי עולה לכם לראש מבצע "1+1", קופון או הנחה זמנית. אבל האמת היא שקידום מכירות ברשתות החברתיות – ובעיקר בפייסבוק
עסקים קטנים נוטים לעיתים לחשוב ששיווק מוצלח תלוי ב"רעיונות שיווק מקוריים". שהם חייבים איזשהו "שטיק", הברקה או קמפיין גאוני שיגרום לאנשים לעצור, להתרגש ולשתף. אבל
מי שהגיע לדף הזה כנראה מחפש דרך לבלוט באופן עצמאי באינסטגרם בלי איש מקצוע. השאלה הנשאלת היא האם חיפשתם לשווק את עצמכם באינסטגרם באופן אורגני
בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם בשלב כזה או אחר: האם כדאי להשקיע בקידום אורגני בגוגל לבד – או שמא עדיף לפנות למומחה? מצד אחד,
כל לקוח פוטנציאלי היום דבר ראשון מחפש בגוגל לפני שהוא פונה לעסק – אתר אינטרנט הוא לא מותרות, הוא חובה. לא משנה אם מדובר בעסק
פתחתם עסק חדש? מזל טוב! בין אם מדובר במספרה שכונתית, קליניקה טיפולית, חנות אונליין או סטודיו ליוגה – הצעד הבא הוא לפרסם. אבל איפה מתחילים?
דף נחיתה הוא אחד הכלים החשובים בעולם השיווק הדיגיטלי – הוא ממוקד, תכליתי, ומיועד לבצע פעולה אחת בלבד: להמיר גולש ללקוח. אבל כדי שזה יקרה,
אחד הדברים הראשונים שכל בעל עסק חושב עליו הוא לוגו לעסק החדש. גם אם אין עדיין שם לעסק, או תוכנית עסקית סדורה – לוגו נתפס