איך לבחור משווק דיגיטלי לעסק קטן

אוהבים להיות מעודכנים?
מאות אנשים כבר התחברו לקבוצות הוואטספ של תן-בוסט..

איך לבחור משווק דיגיטלי לעסק קטן

לבחור משווק דיגיטלי לעסק קטן זו דילמה גדולה. יש המון מתחרים בתחום וכל מתחרה מביא שירותים מעט שונים ואת ה"אני מאמין" שלו בתחום השיווק. עסקים קטנים נמצאים בפני צומת דרכים קשה. בגדול ישנם שתי מסלולים שהם יכולים לבחור בהם: הפרילנסר או חברת שיווק.

בסופו של דבר, האפשרות ה"טובה יותר" תלויה בצרכים העסקיים הספציפיים של בעל העסק. בתקציב, במורכבות הקמפיין ובהעדפות לסגנון העבודה. עבור מסעות פרסום קטנים יותר וממוקדים או צרכים מיוחדים, פרילנסר עשוי להיות בחירה מתאימה. לעומת זאת, עבור מסעות פרסום מקיפים בקנה מידה גדול יותר עם יותר משאבים ומומחיות, משרד פרסום יכול להתאים יותר. חיוני להעריך את הדרישות שלך ולשקול את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות לפני קבלת החלטה.

יתרון מובהק של הפרילנסר הוא המחיר. הוא יכול להרשות לעצמו לתת מחיר טוב ממספר סיבות. האחת, היא שהתחרות בין הפרילנסרים עצומה. התחרות מייצרת מצב שכולם מורידים מחירים כל הזמן. סיבה שניה היא שאין לו עובדים מומחים. כלומר, הוא אינו עובד עם אנשי מקצוע מומחים כמו מעצבים גרפיים, עורכי וידאו, קופירייטרים, מעצבים אתרים, מתכנתים, קמפיינרים ועוד. הוא בד"כ יעבוד מהבית, מבית קפה ובמקרים רבים ממדינה זולה יותר מישראל. לכן, תפעול העסק שלו הוא זול יותר ולכן יכול לתת מחיר בהתאם.

לעומת זאת, חברה לא תתחרה אף פעם במגרש ה"מחיר". היא תמיד תנסה לתת ערך גדול יותר, כי היא יכולה. החברה מעסיקה את אנשי המקצוע שכל אחד מהם מומחה בתחומו. יחד עם זאת, מכיוון שהעבודה היא ממשרדים יקרים בישראל, ועם עובדים מומחים שעולים הון המחירי עבודה יהיו בהתאם. עבור קמפיין של 70 – 100 ש"ח ליום בד"כ יגבו 1500 ש"ח חודשי וצפונה. ובנוסף לכך ירצו התחייבות ל 12 חודשים כלומר כל תשלום חודשי יוכפל ב-12 ללא אפשרויות יציאה. חשוב מאוד לדעת שלרוב במשרדי השיווק הגדולים ינסו להצמיד לעסק קטן קמפיינר מתחיל שרק בתחילת דרכו. את הניהול המקיף והמקצועי יותר הם שומרים לחברות הגדולות שמנהלות אצלם את השיווק.

איזה משווק דיגיטלי עדיף לעסק קטן

בתן-בוסט אנחנו קבוצה של פרילנסרים שיודעים לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר. מצד אחד, לתת לעסק שלך את הכלים שהוא צריך בצורה מקצועית מאוד! ומצד שני במחירים נוחים, מחירים של פרילנסרים. אז לא כדאי לוותר על זה. תן-בוסט מומחים בשיווק דיגיטלי לעסקים קטנים. אנחנו גם מומחים לקידום אתרים ולכן כדאי מאוד לעבוד איתנו.

שאלות נפוצות של עסקים קטנים

כמה עולה שיווק דיגיטלי אצל פרילנסרים?

הטווח של PPC נע בין 400 ש"ח ל 1500 ש"ח לקמפיין (לחודש).
הטווח של SEO נע בין 900 ש"ח ל 2000 ש"ח לחודש.
הטווח של סושיאל תלוי בחבילה – כמה פוסטים, כמה רילז, האם עצמאות מלאה או חלקית.

האם עסק קטן צריך לעשות גם PPC, גם SEO וגם סושיאל?

עסק קטן צריך לעשות מה שנכון בהתאם לתקציב שלו ולבחור במה שיביא לו הכי הרבה "תשואה" (תוצאות הכי טובות בעלות הכי נמוכה). הדבר מאוד סובייקטיבי לתחרות ולתחום שבו הוא עוסק והכי נכון להתייעץ בנושא עם איש מקצוע.

נשמח לענות על עוד שאלות באופן פרטי וואטספ או שיחת טלפון צרו קשר עכשיו,
ירדן מתן-בוסט

UNLEASH

YOUR DIGITAL SUPERHERO

הצטרפו עכשיו לקבוצת הוואטספ השקטה של תן-בוסט

טיפים ורעיונות בשיווק

חדשנות

פיתוח יכולות שיווק עסק

דילוג לתוכן