איך לבחור משווק דיגיטלי לעסק קטן

מאות אנשים כבר התחברו לקבוצות הוואטספ של תן-בוסט

איך לבחור משווק דיגיטלי לעסק קטן

לבחור משווק דיגיטלי לעסק קטן זו דילמה גדולה. יש המון מתחרים בתחום וכל מתחרה מביא שירותים מעט שונים ואת ה"אני מאמין" שלו בתחום השיווק. עסקים קטנים נמצאים בפני צומת דרכים קשה. בגדול ישנם שתי מסלולים שהם יכולים לבחור בהם: הפרילנסר או חברת שיווק.

בסופו של דבר, האפשרות ה"טובה יותר" תלויה בצרכים העסקיים הספציפיים של בעל העסק. בתקציב, במורכבות הקמפיין ובהעדפות לסגנון העבודה. עבור מסעות פרסום קטנים יותר וממוקדים או צרכים מיוחדים, פרילנסר עשוי להיות בחירה מתאימה. לעומת זאת, עבור מסעות פרסום מקיפים בקנה מידה גדול יותר עם יותר משאבים ומומחיות, משרד פרסום יכול להתאים יותר. חיוני להעריך את הדרישות שלך ולשקול את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות לפני קבלת החלטה.

יתרון מובהק של הפרילנסר הוא המחיר. הוא יכול להרשות לעצמו לתת מחיר טוב ממספר סיבות. האחת, היא שהתחרות בין הפרילנסרים עצומה. התחרות מייצרת מצב שכולם מורידים מחירים כל הזמן. סיבה שניה היא שאין לו עובדים מומחים. כלומר, הוא אינו עובד עם אנשי מקצוע מומחים כמו מעצבים גרפיים, עורכי וידאו, קופירייטרים, מעצבים אתרים, מתכנתים, קמפיינרים ועוד. הוא בד"כ יעבוד מהבית, מבית קפה ובמקרים רבים ממדינה זולה יותר מישראל. לכן, תפעול העסק שלו הוא זול יותר ולכן יכול לתת מחיר בהתאם.

לעומת זאת, חברה לא תתחרה אף פעם במגרש ה"מחיר". היא תמיד תנסה לתת ערך גדול יותר, כי היא יכולה. החברה מעסיקה את אנשי המקצוע שכל אחד מהם מומחה בתחומו. יחד עם זאת, מכיוון שהעבודה היא ממשרדים יקרים בישראל, ועם עובדים מומחים שעולים הון המחירי עבודה יהיו בהתאם. עבור קמפיין בתקציב של כ 3-4 אלף ש"ח בחודש הם בד"כ יגבו כ- 2000 ש"ח עמלה וזה לא כולל קריאייטיב, דפי נחיתה ועוד. בנוסף לכך ירצו התחייבות ל 12 חודשים. חשוב מאוד לדעת שלרוב במשרדי השיווק הגדולים יצמידו לעסק קטן קמפיינר מתחיל שרק בתחילת דרכו. את הניהול המקיף והמקצועי יותר הם שומרים לחברות הגדולות שמנהלות אצלם את השיווק. הפירמידה הזאת של "קמפיינר ג'וניור" שמעליו יש ראש צוות שהוא עם יותר ותק, ואיתם עובדים בסימביוזה "פלנר", מעצבים גרפיים, עורכי וידאו ועוד כל זה מייצר ללקוח עלויות שמתווספות. זה יתרון גדול כאשר עובדים עם פרילנסר שהוא one man show. יש לו את הניסיון, היכולת והוא עושה דברים בפחות זמן ובעלות נמוכה יותר.

משווק דיגיטלי פרילנסר

משווק דיגיטלי פרילנסר הוא איש שיווק שהכלים שברשותו מאוד שונים בין פרילנסר אחד למשנהו. מה שהכי חשוב זה להכיר את כל הכלים השיווקיים והטרנדים העכשוויים החיוניים לעסק. לדעת לייצר קריאייטיב מרשים בתוכנות עריכת תמונות ווידאו של אדובי – החברה המובילה בשוק. חשוב מאוד לדעת לקדם עסקים בכמה מישורים: קמפיינים ממומנים בכל הפלטפורמות, כולל ביצוע של מסעות לקוח מורכבים. לדעת לקדם אתרים בגוגל – כלי חשוב מאוד לטווח הארוך לכל עסק. וכמובן, בניית אתרים הן ברמת העיצוב והן ברמת הבנייה. כל דבר נוסף שהמשווק דיגיטלי פרילנסר ידע לעשות הוא רק בונוס.

איזה משווק דיגיטלי פרילנסר עדיף לעסק קטן

בתן-בוסט עובדים מול משווק דיגיטלי פרילנסר שיודע לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר! מקבלים דרכו את כל השיווק החיוני לעסק במחירים זולים יותר מסוכנות, עם זמינות גבוהה מאוד (המשרד לא נסגר ב 17:00), ואפקטיביות גדולה יותר! משווק דיגיטלי פרילנסר יכיר את העסק שלך לפרטי פרטים, לעומק, בכל הרבדים. ישנם חבילות שונות בגדלים ומחירים שונים כך שיתאים לכל גודל של עסק מקטן ועד גדול.

חשוב לדעת, בסוכנות שיווק במקום שיעבוד משווק דיגיטלי אחד שיכיר את העסק שלך לפרטי פרטים יעבוד על העסק שלך צוות. בצוות הזה "הידיים שעובדות" לא מכירות את העסק בכלל אלא רק הקודקוד מכיר את העסק שלך. העבודה הזו יחד עם תחלופת עובדים גבוהה מאוד גורמת לכך שסוכנות שיווק היא כנראה אופציה לא טובה לעסק קטן-בינוני. אז אם חיפשת מחירים נוחים, מחירים של פרילנסר, תן-בוסט מומחים בשיווק דיגיטלי לעסקים

שאלות נפוצות של עסקים קטנים

כמה עולה שיווק דיגיטלי אצל פרילנסרים

הטווח של PPC נע בין 400 ש"ח ל 2000 ש"ח לקמפיין (לחודש).
הטווח של SEO נע בין 900 ש"ח ל 2000 ש"ח לחודש עבור קידום של 2-3 ביטויים.
הטווח של סושיאל תלוי בחבילה – כמה פוסטים, כמה רילז, כמות תמונות לעומת כמות וידאו ועוד.

האם עסק קטן צריך לעשות גם PPC, גם SEO וגם סושיאל

עסק קטן צריך לעשות מה שנכון בהתאם לתקציב שלו ולבחור במה שיביא לו הכי הרבה "תשואה" (תוצאות הכי טובות בעלות הכי נמוכה). הדבר מאוד סובייקטיבי לתחרות ולתחום שבו הוא עוסק והכי נכון להתייעץ בנושא עם איש מקצוע. בד"כ ניתן לומר כך – PPC ו SEO צריך כל עסק לעשות בצורה מקצועית וטובה. סושיאל בעל העסק יכול לעשות לבד אם הוא יודע לתפעל טלפון בצורה בסיסית ויש לו מעט חוש אסתטי.

האם עסק קטן חייב שיהיה לו אתר אינטרנט

כמובן! אתר אינטרנט זה חובה. זה כמו סוכן מכירות 24/7 שעובד עבורך.
זה משפר מכירות במאות אחוזים. עצם היכולת לומר "חפש X בגוגל" ואז להיות בתוצאה הראשונה זה סמל סטטוס. ואם נכנסים לאתר ומגלים אתר שבנוי ונראה טוב אז רוב המכירה נעשתה כבר.

כמה עולה שיווק לעסק קטן

בעזרה לעסק קטן אני רואה חשיבות עצומה ושליחות! לכן, הקמתי את תן-בוסט במטרה לעזור לעסקים הקטנים. כך, גם החבילות מתומחרות בצורה שתוכל לעזור לעסק קטן לקבל בדיוק את מה שהוא צריך במחירים נוחים יותר מסוכנות שיווק. החבילות שיווק בתן-בוסט מתחילות ב 990 ש"ח לחודש. מומלץ ליצור קשר לשוחח איתנו ולקבל פירוט על כל החבילות הרלוונטיות לעסק שלך.

נשמח לענות על עוד שאלות באופן פרטי וואטספ או שיחת טלפון צרו קשר עכשיו,
ירדן מתן-בוסט, שיווק דיגיטלי לעסקים

דילוג לתוכן