איך בונים אתר בקלות – בלי לדעת קוד

מאות אנשים כבר התחברו לקבוצות הוואטספ של תן-בוסט

איך בונים אתר בקלות – בלי לדעת קוד

במאמר זה נסקור איך בונים אתר בקלות ובצורה עצמאית לחלוטין. זה מתאים לכל מי שיש לו עין עיצובית טובה, ואין צורך לדעת תכנות או ידע טכני אחר.

לבנות אתר אינטרנט לבד

בנו אתר אינטרנט לבד! יש לנו חדשות טובות, היום זה יותר קל מתמיד! לא צריך כלום חוץ מתמונות רלוונטיות ורעיון עיצובי טוב ופשוט שאפשר ליישם. צפו בסרטון איך בונים אתר בקלות ובמהירות! יש כמה פלטפורמות שונות שמאפשרות זאת, אנחנו נתרכז במאמר זה בפלטפורמה הפשוטה מכולן והיא נקראת Google sites! שם אפשר לבנות אתרים פשוטים שנראים מעולה.

איך לבנות אתר

צפו במדריך "איך לבנות אתר", ולאחר שבניתם אתר שתפו אותו איתנו בתגובות!

המגבלות של בניית אתר בדרך זו

דעו שגוגל סייטס יכול לעבוד טוב כדף נחיתה או כמיני-סייט תדמיתי. אבל הוא לא מומלץ לטווח ארוך להיות אתר אינטרנט גדול משתי סיבות עיקריות. ראשית, לא תוכלו להעבירו מאחסון לאחסון. אם גוגל יחליטו בעתיד לתמחר בדרך שהיא לא משתלמת תצטרכו לבנות אתר חדש בפלטפורמה אחרת. בנוסף, גוגל היא אינה חברת אחסון בהגדרה ויכולה פשוט להחליט יום אחד שזה שירות שהיא סוגרת בלי לתת הסברים. דבר שני, לא ניתן לפתח באתר הזה פיצ'רים מתקדמים. לדוגמא לא תוכלו לעשות מהאתר חנות איקומרס.

לכן ההמלצה היא לעשות את זה למטרות עסקיות לטווחים קצרים בלבד (לדוגמא, דף נחיתה לקמפיין). ואת האתר המרכזי לתת לאיש פיתוח לעשות עבורך.

אופציה נוספת היא Wix

היתרון של wix הוא שתוכלו לבנות אתר בקלות, באתר זה אפשר להשתמש בטמפלטים קיימים או לעשות אתר מאפס. הטמפלטים הם יתרון משמעותי כי לא צריך לחשוב מבחינת UI\UX יותר מידי. הם כבר עשו את זה עבורנו. כל מה שצריך בטמפלטים זה ליצוק תוכן ותמונות רלוונטיות.

החיסרון של wix הוא שזה כמו לעשות "ליסינג" לאתר. הלקוח לא באמת בעל הקבצים של האתר ולכן לא יכול להעביר אותם מאחסון לאחסון. בעל עסק שהשקיע זמן וחשיבה ובנה אתר ב Wix ובמשך 3 שנים האתר שלו צבר ותק בגוגל יקלע לצרה אם יצטרך לעזוב בפתאומיות. הצורך לעזוב יכול לנבוע מעליית מחיר או מהירות אתר שפחתה באופן משמעותי, או שיש פיתוח חדשני בעל יותר יתרונות וכדומה.

אופציה חדשנית למדי היא WebFlow

נכון לזמן כתיבת המאמר הזה לא הרבה מכירים את WebFlow. הם מאפשרים יכולות עיצוב מתקדמות, בניית בלוג וחנות, וגם מהירויות אתר גבוהות בזכות אלגוריתמים יעילים יותר משל WIX. החיסרון הוא זהה לחיסרון של Wix שזה כמו לעשות ליסינג לאתר – כלומר הלקוח הוא לא מי שמחזיק בקבצים.

רצית שמישהו יבנה עבורך אתר?

חשוב לדעת שאנחנו בתן-בוסט בונים אתרי תדמית ואתרי איקומרס ברמה גבוהה מאוד על פלטפורמת וורדפרס. אנחנו עוסקים בבניית אתרים זמן רב ונשמח לאפיין עבורך מה שצריך ואז לעצב ולבנות את האתר אינטרנט שחלמת עליו ברמה הגבוהה ביותר!

תן בוסט שיווק דיגיטלי וגם בניית אתר אינטרנט לעסק.

דילוג לתוכן